2013. október 29., kedd

Tervek novemberre



Ma délután, épp, amikor aludni akartam egy picit, beugrott, hogy a következő hónapban veszek bérletet a Life1 konditerembe. Muszáj, hogy beizzítsam picit a parazsat, hogy aztán magamtól is tudjak újból teljes erőből és lelkesedéssel mozogni. Mostanában ugyanis semmi, de semmi erőm nincs semmihez. Még biciklizni se sok. Ráadásul a héten visszük haza téli álmot aludni a cangákat, szóval pár hónapig ez a mozgás sem lesz meg. A jövő héten megveszem az egy hónapos bérletet, és azt tervezem, hogy a héten 4-5 alkalommal eljárok ezt-azt csinálni. Főleg kardió és erősítő edzéseket tervezek (most asszem jól jönne, ha meglennének RR edzőtermi kártyái), illetve van ez a nagyon szimpi Stretching edzés is, amit mindenképp ki szeretnék próbálni. G-t sajnos nem tudom rávenni, hogy tartson velem. Próbálkoztam pedig rábeszélni, elhintettem, hogy úszhatnánk, szaunázhatnánk is, de ez sem segített. Nincs esetleg valaki, aki oda jár? Jobb lenne azért nem egyedül:)

Egy hét múlva megyek endo dokihoz, egy újhoz :D Komolyan mondom, úgy cserélem a dokikat, mint más a bugyiját...

ui.: köszönöm a sok-sok köszöntést, amit ma kaptam ;) 34 éves lettem. A nagyim azt mondta ma, hogy ezek a legszebb évek...és milyen igaza van :)

2 megjegyzés:

Heniiii írta...

A nagyidnak igaza van! :)

Nagyon klassz a Life1 Wellness, voltam már ott, de nekem sajnos nagyon kiesik.

Én örülök, hogy endó dokit cseréltél, nem a mennyiség számít, hanem végre vki minőségben álljon hozzád, az esetedhez! :)

Abigail írta...

Legyen nagyon boldog és vidám a mai napod! Még sok-sok boldog szülinapot kívánok Neked! :)
Hajrá a mozgással, nekem is rá kéne magam venni újra...olyan nehéz...
Doki-ügyben pedig csatlakozom Henihez, ha végre találsz egy jót, többet majd nem cserélgetsz! Csak végre minőségileg álljanak Hozzád!