2013. október 25., péntek

Új szerzemények



Gyorsan elmondom mizu velem, aztán rátérek az új szerzeményeinkre. Nos, nyh ma is ramaty, vakargatták is a dokik a fejüket, hogy most mi legyen. Felmerült az eü. kaparás lehetősége, de előbb mensi kell. Így most tolom a 2x2 Duphastont 10 napig. Azután pedig mitudoménmilesz. De, ha őszinte akarok lenni, nem is érdekel. Nem vagyok szomorú, se boldog ettől a helyzettől. Olyan semmilyen. Mondhatnám, hogy a szomorúságom átfordult érdektelenségbe :( Azért bejelentkeztem az MM-ba B. doktornőhöz. Nov. 27-ére kaptam időpontot. Az még elég sok idő, nem is tudom, hogy mi fog történni addig, de legfeljebb lemondom az időpontom, ha úgy alakul. Ja, a Merckformint persze elfelejtettem megkérdezni...

Na, ennyit erről, és most jöjjön a lényeg :D

Bijoutól és Anyától elirigyeltem a benti kiscsizmájukat. 1500-ért elég jó nem? És pihe puha és bazi meleg. Nem is tudom, hogyan voltam meg eddig nélküle. Amióta meg van, le sem veszem, még így se, hogy kinn 26 fok van :D

Egyik nap, amikor felkeltem, a kezembe fogtam a telcsimet, hogy bekapcsoljam. Látom ám, hogy hozzá ragadt a hullámcsatom. Teljesen kiakadtam, nem is figyeltem eddig a telefonokat. Ezek ennyire mágnesesek? Próbálkoztam, hogy egy kanál is hozzá ragad-e, de szerencsére annyira azért nem gáz a helyzet. Mindenesetre rendesen vonzotta a kanalat is. Erre fel G tegnap beállított ezzel a sárga, telóra csatlakoztatható telefon kagylóval :D Úgyhogy mostantól itthon, így beszélek a mobilomon. Jó, mi?


Ezt a jó kis szemüveget pedig ma sikerült beszereznem. Annyira megtetszett a keret, hogy muszáj volt. Van nekem szemüvegem, csak az nem ennyire divatos. Úgyhogy mától szemüveges vagyok, amíg meg nem unom :D (vannak ilyen korszakaim, amikor rám tör, hogy akarok szemüveget hordani :/) -1-es a szemem, szóval nem égető, hogy hordjam, de azért nagyobb biztonság érzetet ad. Így legalább megismerem az embereket az utcán.


5 megjegyzés:

mrsg írta...

jéééé ez a telefonkagyló mekkora otlet :D én is akarok egyet :) a tobbi cucc is jó ám ;) a nyh-ra nem tudok mit mondani, de majdcsak tényleg lesz valami, hiába is idegeskednél rajta, szóval nem baj az ha most nem érdekel , olelés <3

Popi írta...

Jó lenne, ha legalább a dokik mondanának valamit fejvakargatás helyett!
Szuperek a szerzemények :)

Névtelen írta...

Huuu, azt a kiscsizmat hol lőtted? Tok cuki. Enisenisszeretnekvenni! (A nyálkahártya meg... Drukk) Kata

Rita írta...

Kata, itt nálunk vettem az Allé melletti piacon. De, ha bemész egy kínaiba, tuti találsz :D

Névtelen írta...

Köszi!!! :) Kata