2013. október 21., hétfő

Kiben bízzak?



Az egyik nagyon kedves barinőm, egyszer azt kérdezte tőlem, hogy nem lehet-e, hogy az a baj (ergo azért nem sikerülnek a dolgaim), hogy én tulajdonképpen egyik orvosomban sem bízom. Hát, ezen a kérdésen eléggé meglepődtem/megsértődtem. Mert okés, hogy szállok dokiról, dokira, mint egy méhecske a virágokra, de azért ennek van oka. Mondtam J-nek (a barinő), hogy én nem azonnal vagyok bizalmatlan! Hanem mondjuk 1-2 év után, amikor a hosszú kezelés alatt semmi sem történik, vagy amikor elszúrnak valamit, vagy egész egyszerűen csak kinyilatkozzák, hogy ők ennél többet már nem tudnak tenni. Ilyen szituk után hogyan ne legyek bizalmatlan? Ezért is félek most új endokrinológust keresni. Nem is tudom, hogy ez egyáltalán jó ötlet-e. Mert lehet, hogy nem is ezen múlik. 

Ja, az apropó: Ma voltam megint ultrahangon. Nyh változatlanul SZ@R! Az az igazi nagybetűs. Péntekig szedjem még a 3x2 Esrimaxot, aztán majd meglátjuk. Azt mondja az egyik doki a másiknak (de lehet, hogy ezt inkább nekem mondta), hogy igazából azt sem látja, hogy egyáltalán van-e nyh! :DDDD Ez röhej, komolyan mondom. Akkor meg minek ez az 5 nap még, ha az előző 25 napban sem épült semmit?! Egyáltalán tudnak velem kezdeni valamit? Nincs valami más, csak az Estrimax? Miért nem próbálkoznak mással? 

Mindenesetre pénteken azzal kezdek, hogy gondolkoztam, és én ebbe a "csodálatos" nyh-ba nem akarok beültetést. Találjanak ki valamit, nem érdekel, V A L A M I T! Nem én vagyok az orvos, ne nekem kelljen már ötletelgetnem. (Eszterrel gondoltunk pl. egy eü. kaparásra.)
Aztán megkérdezem még pénteken azt is, hogy esetleg nem akarják-e nekem felírni a Merckformin xr-t? Hogy legalább menstruáljak, épüljön a nyh....a többi meg nem érdekel. Lehet, hogy inkább elküldenek majd egy endo dokihoz. Kérdés, hogy elmenjek egy újhoz, aki nyilván kér majd mindeféle vv eredményt, ami persze nem tb. alapon megy majd. Vagy menjek B.H-hoz az MM-be? Ő egy ici picit ismer már, mivel ugyan nem hozzá, de jártam a MM-be anno. Vagy túl ciki elmesélni neki, hogy T. dokitól indultam, majd B.Cs. profhoz kerültem, aki bazi drága, és konkrétan a menstruáció mentességemmel nem is foglalkozott, majd ide kerültem megint a MM-ba, de nem T. dokihoz, mert ő már régen sem tudott mit kezdeni velem, hanem hozzá, hátha. Lehet, hogy ezt kellene tennem. Jáj, nem bírom én ezeket a döntéseket! Kiben bízhatok? Ki tud segíteni rajtam? (A választ persze tudom: ÉN MAGAM....csak én tudok segíteni magamon!)

Ja, ma, hogy ne az itthoni csokikészletet zabáljam fel bánatomban, beugrottam hazafelé a piacra, vettem datolyát. Gondoltam inkább összedobok gyorsan egy kis paleo csokikrémet. Tettem bele vagy 8 szem datolyát, 1 avokádót, pici vizet és kókuszkrémet, 2 púpos tk. kakaóport és jól összeturmixoltam. Nagyon fincsi lett, és bazi nagy adag. De mindet bepusziltam! Utána egy órával, gondoltam megmérem a vércukrom. Mondtam is G-nek, hogy no, most tuti error-t ír ki a gép, olyan magas lesz a cukrom. Pittyeg, pittyeg, egyszer csak ezt írja ki: 5,2. :DDDD Most vagy elromlott, vagy nem tudom.

14 megjegyzés:

Csigusz írta...

Na ez fasza, marmint avercukor, akkor neha en is ezek utan lelkiismeret furdalas nelkul bedobok egyet. Ugye Ti se az aszaltat veszitek, hanem azt a nagyobban, ami szinte leveses.

Figyu, szerintem semmi se ciki. Bakker Te fizetsz, Te vagy a vasarlo. Nincs olyan, hogy emiatt hatranyos helyetbe kerulsz, foleg nem H-nal. En hallottam jo parszor, hogy MM-en belul valtogattak orvost tobben is.

Popi írta...

Banyek :(

Heniiii írta...

tanácstalan vagyok Ritu, mondanám, hogy próbáld meg dr Garamvölgyit, ő műtött engem laparra, nagyon szimpi, és nekem fontos és megnyugtató volt, hogy ő 2in1, azaz nőgyógyász, szülész és endokrinológus is egyben. nem tudom, tudna-e segíteni neked, de lehet, többet ért a témához, mint a mostaniak. az biztos, hogy így nem mehet tovább, basszus, noná, hogy így nem tudsz bízni már egyikben sem! kell valaki olyan, aki újra működésbe lendíti a méhed rendesen! ha kell lépésenként pár hónapig lombikra készülés nélkül. Még dr M mondta nekem a missed ab utáni mensi kimaradásakor, hogy várnunk kell, mert jobb, ha megvan a nyálkahártya épülésének periodicitása, hogy a következő stimu után receptív, befogadóképes legyen. endokrinológiai fórumokra kellene bedobni, keresed a legeslegjobb endo szakembert, kiket javasolnak!?

a cukorszinted mesés :)

Névtelen írta...

Na például ezért vagyok rohadtul mérges, mert tényleg, milyen orvosokat fogsz ki állandóan, a múltkor is az a sajátmagad uh-zós történet, most meg ez, hogy itt tépelődnek a mnyh-dal, amikor Te is látod, hogy ebbe (jaj) lehetetlenség azt a picuri életet beleültetni, a francba! Nem meri kimondani? Kifelé azt onnan és valahogy építsenek már fel egy szép, új, egészségesen tocsogóst!
És azért is nagyon dühös vagyok, mert ennyi orvos végigjárása után az ember mégis magára marad, aztán ha elég fineszes, mert állnak mellette elvileg laikusok, azok tanácsaiból mégis többet építkezik.

(B.H. tutira felírja a Merck-et, elmondja a diétát oszt jónapot, mondjuk, mást nem csinál ő sem, ez van. Bár ha megtudja ezt az 5,2-t? Á, ő arra is felírja! :) :(

Futambéli

Rita írta...

Köszönöm Csajok :)

Egyelőre nagyon gondolkodom most Győrben...lehet, hogy bejelentkezünk. Jaj, csak hogyan kezdjük.

A cukrom valószínű egy véletlen csak. Szokott nekem egy almától is felmenni 6,9-re :s de azért örülök!!!!

mrsg írta...

Ritus, ez az eghelyben topogas meg orvosi tehetetlenseg tuti engem is kiakasztana. Szoval ilyen helyzetben szerintem sem ciki, akar ugyanazon intezeten belul masik doki. Nekem nincs tapasztalatom az otthoniakkal, de a gyori kaalirol olvastam sok-sok jot, hat azt ugy kene elkezdeni hogy felhivod oket es bejelentkezel ;) Aztan elmondod a sztorit es meglatjuk mit lepnek erre :)Tovabbra is kitartas es szoritok neked nagyon oleles <3

Rita írta...

Igen ám, csak Győrben nem úgy van, hogy bejelentkezem, azt megyek...mert, hogy oda nem lehet csak úgy bejelentkezni. ismerős útján lehet, vagy nem is tudom. Oda megyek személyesen, azt letáborozok.

Unknown írta...

Méhpempőt próbáltad már??

Rita írta...

Ó, igen. Mondjuk az sem most volt már. Talán pár éve. Gondolkoztam most is...de úgy utáltam. Még akkor is, ha csak egy gombostű fejnyit kell enni belőle. De köszi Beatrix, megfontolom! :)

Névtelen írta...

Szia, en is a mehpempot javasolnám egyrészt (en kapszulaban szedem (pharmekal royal jelly supreme), azt olvastam ehgyomorra a legjobb, hónapok óta igy szedem, este pedig 400 NE E vitamint ( azt meg este célszerű, a jobb hasznosulas érdekében). Mindkettőt nagyon ajánlják nyh vastagitasra. ( nekem régen 6-8 mm volt, mostanában 14-re is simán felmegy, nem dicsekves, csak hogy lásd, hogy valakinek bevált a cucc), nagyon drukkolok mindnyájunknak akik meg babára várunk (en is- egyszer leveleztunk, vmit kérdeztem) sok sikert, Kata a zugolvaso

Rita írta...

Kata, köszi. Az esti E vitamin szedésről nem is tudtam. Én is 400-at szedek belőle, talán 2 hete.
A következő ciklusban megpróbálom akkor ezt a fránya méhpempőt. Amit ajánlottál, szimpi :)

mrsg írta...

Jajj, nem gondoltam hogy ilyen bonyolult oda bejutni :/ ám a gránátalma meg cékla is jó hatással van a nyh-ra asszem, bár 5 nap alatt azért az sem segí :S jajj adjanak már valamit amitol szépséges ágyikó novekszik a babáknak .....

NMartina írta...

Húh Rita! Igazából nem is tudok hozzászólni ehhez! Mármint ehhez a tehetelenséghez! És még Te érezd szarul magad miatta! CSak írtam, hogy én is itt vagyok, figyelek és gondolok Rád!!

Estsanatlehi írta...

Szerintem is kellene egy egészségügyi kaparás kezdő lépésként - annyi furcsaság meg nyomorgatás meg kísérletezés volt már a méhedben ebben a maratoni ciklusban, hogy én nem kockáztatnék most a rendelkezésre álló babákból, ha nagy nehezen megvastagodik végül a nyálkahártya akkor se... nem csak a vastagsága, a minősége is számít, és én úgy képzelem, hogy ennyi idő alatt már a vérellátást biztosító "alap" is elöregedett, amire felépül...