2013. október 7., hétfő

Mai gyors



Ma, kb. 2 percig tartott a konzultáció. Rita szobába be, nadrágot le, ágyra fel, uh fejet be. Szinte minden a régi. A folyadék még mindig ott van sajnos. Azt, hogy nagyobb-e, azt nem tudom, mert nem mérték le. Én bazi nagynak láttam, de szerintem most nagyobb volt az uh kép....vagy nem. Nyh: 4 mm. Ami azt jelenti, hogy kb. 1 mm-t nőt 12 nap alatt. Ez baromi kevés. Az elmúlt 3 beültetésem alkalmával mindig olyan szép nyh-t produkáltam ennyi Estrimax szedésekor, hogy csak na. Úgyhogy talány számomra, hogy most akkor miért nem hat. És az hagyján, hogy most nem hat, de mi lesz, ha élesben kell működnie? 

Na, azért ennyire nem izgatom ám magam rajta. Lesz, ami lesz módban élem most az életem. Pénteken megyek megint az Intézetbe, akkor rákérdezek majd mindenre. Remélem jobban rám érnek majd a dokibácsik!

1 megjegyzés:

Heniiii írta...

Most már értem az aggódásod, de jó ez a hozzáállásod, hogy lesz ami lesz!!! Drukkolok, puszi!!!