2013. október 11., péntek

Kontrollon



Nos, a mai kontroll nem volt futószalag...

Viszonylag hamar bekerültem, annak ellenére, hogy S. doki egyedül volt. Tanár Úr, Ibolya asszisztenssel fenn beültetett, Zsuzsa asszisztensnek pedig nemrég iker unokái születtek, így ő most pár hétig nincs. Szóval S. doki fogadott és megkérdezte, hogy hogyan is állunk most. Úgy érzem ilyenkor kell mindig pár pillanat, amíg képbe kerülnek rólam, így mondtam, hogy nyh építés és ott az a hülye folyadék. Apropó hülye folyadék. Lehet, hogy nem kellene itt hülyéznem, hanem éppen hogy szeretnem, és akkor talán elkotródna. Na, de visszatérve a vizsgálatra. A következő pillanatban már fenn is voltam az ágyon, és vártam a vizsgálatra. Nyh 6-7 mm, ami jó, mert hétfőn 4 mm volt. Bár azt azért elmondom, hogy még én is látom, hogy rémes állapotban van. Göröngyös, olyan, mintha ott is lenne ici-pici folyadék, szóval nem szép:( Na, de végülis erről most nem esett szó, csak én képzelgek. Bár az azért érdekelne, hogy eddig 2 hét Estrimax szedés után miért lett minimum 10-es nyh-m, most meg miért nem....talán öregszem ?! (Ez költői kérdés volt)

A folyadék még mindig ott van és sajnos úgy néz ki, hogy nőt is. Erre fel a doki azt mondja, hogy megpróbálja megnézni, hogy látszik-e jól hasi ultrahanggal, mert akkor leszívja. Nah, mondom, de tuti. Akkor most megnézi, aztán a jövő héten meg beugrom egy ambuláns folyadékleszívásra hozzá a kórházba. És már tette is a uh fejet a hasamhoz. Mondanom sem kell, hogy úgy, de úgy nyomta, hogy látszódjon a méhem, hogy komolyan azt hittem, hogy a hátamon jön ki. Mikor végre megtalálta, asszondja nekem, hogy okés, most akkor maga lesz az uh asszisztens :D MIVAN? Bakker akkor fogtam fel, hogy ő most itt, azonnal akarja leszívni, nem a jövő héten. :D A vicc, hogy  nem is lettem ideges, nem vert hevesebben a szívem. Csak úgy simán elfogadtam, és nyugtáztam magamban, hogy hát legyen. Én minden kibírok, amit csak kell!

Szóval szorítottam azt az uh fejet, amennyire csak tudtam. Baromi nehéz volt, mert jó lett volna ellazítanom a hasfalam, hogy minél mélyebbre tudjam nyomni, attól, hogy nyomnom kellett, viszont faszán befeszült a hasam....de végülis egész jól ment. 
A leszívás pont úgy zajlott egyébként, mint egy mini biopszia. Először egy vékonyabb katéterrel próbálkoztunk, sajnos vajmi sikerrel. Láttuk ugyan, hogy bemegy a katéter abba a kis lufiba, de szinte nem szívott ki semmit, legalábbis nem annyit, mint amire számítottunk. Kevéske víz szerű folyadék jött le, pici vérrel keverve. (A vér gondolom attól volt, hogy átszúrtuk ott a méhfalat) Na, ez annyira nem tetszett a dokinak, így megpróbáltuk egy vastagabb katéterrel is, sajnos a végeredmény ugyanaz lett. Azaz minimális folyadék lejött, de a nagyja benn maradt, így továbbra sem tudni, hogy mi is lehet az:( Egyébként nem fájt, inkább csak olyan érzés volt, mintha a petefészkeimet csavargatná valaki. Kellemetlen volt.

Mindenesetre az elég aggasztó, hogy hormon hatására nőt. De mi a sz@r lehet az? Tök fekete az uh képen, szóval biztosan folyadék. Vagy talán ha valami kocsonyás anyag lenne, amit nem lehet csak úgy leszívni? Viszont az is feketén látszódna? Nincs, valamelyikőtöknek esetleg egy nőgyógyász férje, testvére, apukája, hogy megkérdezze ezt nekem?

Annak ellenére, hogy túl jó híreket azért nem kaptam, nem jöttem el szomorúan. Hétfőn megyek megint, addig is folytatom a 3x2 Estrimaxot, aztán meglátjuk. Most csak pár napra előre tudok gondolni.

13 megjegyzés:

kretty írta...

wazze, hogy Te miket at nem elsz, komolyan mondom, kiadhatnal mar egy konyvet is akar! :(

Heni44 írta...

Jézusom Rita :-(:-(:-(

A türelmed felér Buddháéval.

Háááát nem akarom fikázni őket, de egyre inkább úgy látom, hogy nincsenek a helyzet magaslatán :-(:-(:-( Mennyi Fagyitok van náluk?

Rita írta...

Hát Kretty, lehet ìrok egyet :D

Heni, 5 eszkimòkánk van még.

NMartina írta...

Basszus Rita! Én már tuti kivertem volna a balhét. Nem is tudják hogy mi az tulajdonképp és így piszkálja. És mikor nem sikerült mint mondott? Hogy hát most ez nem jött össze? ÁÁhhh!

Heniiii írta...

Eszembe juttattad Rita, hogy volt egy orosz orvos, aki már nem emlékszem, mikor is, de más orvos hiányában vakbélre magát műtötte meg. Hihetetlen, min mész keresztül! Nekem sajnos nincs olyan nőgyógyász ismerősöm, akiről bizton állíthatnám, hogy tudná miről van szó. Az RMC-ből Csermely Gyuláról tudom, nagyon kedvelik szakmailag, lehet, hogy egy konzultációt vagy hívást megér, érdemes-e megnézetned magad nála mi is van a méhfaladban.

Rita írta...

Kb. ezt Martina :(

Heni, jò dokit én is tudok, Andi ajánlott egy jòt, csak már nem akarok elmenni egy 5.-hez is :(

Abigail írta...

Te egy HŐS vagy! Tarts ki, remélhetőleg hétfőn semmit nem láttok majd az UH-n ebből a nyomorult folyadékból!

Estsanatlehi írta...

Ritus, ő nőgyógyász(nő): kenyerlepeny.blogspot.hu - én kérdeztem már tőle, mikor bajban voltam, nagyon gyorsan, részletesen és érthetően válaszolt, szerintem próbáld meg.

Rita írta...

Abigail, legyen igazad! :) Egyébként valami mintha szivárogna...remélem az.

Köszi, Est. Megvárom a hétfői uh-t, azután írok neki...meg is fogalmazom a hétvégén:)

Pocilakóra várva írta...

Most majdnem írtam ide valami nem idevalót...és akkor még szépen fogalmaztam volna...
Az eszem megáll!...

Popi írta...

Egyre furább ez az egész :(
Fagyisokat nem lehet elhozni?

Rita írta...

Ò, látom sokan kiakadtok ezen...lehet, h nekem is ki kellene?
A fagyikat elvileg lehet szállìttatni. De nem tudom, h mennyiért. Utána nézek. Bár azt nem tudom, hogy ìgy vállalna-e, pl. Győr.

Anett_1 írta...

Te jó ég, ez szörnyen hangzik! :(