2013. október 1., kedd

Vietnamban



Ma nem volt valami jó kedvem. Bevallom, ez a blog csere is megviselt, el is bizonytalanodtam picit, hogy biztosan ott akarom-e hagyni az én régi, szeretett blogomat. (Na, de erről majd inkább később, bővebben.) A rossz kedvemet fokozta, hogy ma elvállaltam egy kedves barátunk régi-új lakásának a takarítását, és annyira nem esett jól. Baromi nagy ablakfelületek, hatalmas por. A vállam már az első ablak után kiakadt, így kb. félvállról vettem a többit...hihi. És el is pityeredtem egyszer, hogy miért kell nekem ilyet bevállalnom. Persze a rossz kedvben biztosan jócskán szerepet játszik a sok ösztrogén, amit mostanában magamba nyomok.

Viszont, most már nem is olyan vészes a kedvem, mert az én drága férjecském (G) eljött értem a lakásra, majd elmentünk vacsizni kettecskén egy közeli Vietnami étterembe. Na, nem mondom, nem igazán Paleo a hely, viszont elvileg glutén és laktóz menteset ettünk...bár, ehettem volna Paleot is, csak hát a rossz kedv ugyebár. Még egy kis csokit is benyomnék itthon, ha nem tudnám türtőztetni magam :D
Amikor leültünk az étteremben, hozták is az étlapot. Én kiválasztottam egy nagy csirke levest, majd közösen egy főételt rizstésztával, G pedig még egy tavaszi tekercset. Na, erre a tulaj/szakács (?) asszondja: ne vegyünk nagy leves és főételt is, mert sok lesz. Ilyet sem hallottunk még bakker. Mi persze mondtuk, hogy ketten esszük, neeem probléma. Aha, alig bírtunk vele. De szerencsére olyan finom volt, de olyan. És annyi rizstészta volt a levesben és a főételben is, de annyi, hogy mikor haza értünk, gyorsan vércukrot mértem....csak, hogy tudjam, hogy máskor bevállalhatom-e. Kaja után 1 órával: 6,2. Jájj. Tudom, ez jó, de mégis szeretem, ha 6 alatt marad.

Csináltam két képet a kajákról. Hát, nem valami jó képek, de azért felteszem, hogy lássátok, miről is beszéltem itt :)


Az étterem neve: Hai Nam Pho Bistro. Na, igen. Tulképpen ez "csak" egy ici-pici bisztró, de nagyon jókat olvastam róla. Állítólag ebéd időben nem lehet bejutni. Éééés, nem csak nekünk szóltak eddig, hogy nagy lesz az adag, amit rendeltünk :D

7 megjegyzés:

Heniiii írta...

Hú de fincsi lehetett! Melyik vietnámi étterem ez? Szeretem a referenciával bíró ázsiai éttermeket :) puszi!

Rita írta...

Heni, kiegészítem a bejegyzést. Igazából már tegnap is le akartam írni, de naná, hogy mire haza értünk, elfelejtettük a nevét. Ma viszont, amikor felkeltem, tábááám, beugrott :)

(Te vagy itt az első kommentelőm ♥♥♥)

Rita írta...

Ja, én most mégsem vagyok inkognitóban...azért mindent nem adok :D

Heni44 írta...

Tavaszi tekercs, jézusom de imádoooooooooom !!!!

Rita írta...

Azt sajnos nem kóstoltam. Bár megkérdezhettem volna, hogy miből van. De tuti finom volt, mert G egy perc alatt elpusztíotta :D

Molnár Ilonka írta...

Én ezt az éttermet nagyon szeretném kipróbálni!!!

Rita írta...

Bijou, gyere bármikor! Eszünk egy jót;)