2013. október 14., hétfő

Mai izgalmas



Jó híreket kaptam ma, de kezdem az elején...nem előreolvasni! ;)

Pár hete arra jutottam, hogy újra vissza kellene kanyarodnom a jógához. 3 éve jógáztam heti 2x, 1 évig, majd abba hagytam, mert azért elég drága egy jóga bérlet, és akkor volt még a lakás hitelünk, és nem akartam 20ezreket jógára költeni. Viszont imádtam, jót tett. Így elkezdtem megint játszani a gondolattal, hogy visszamegyek a régi jógastúdióba és belevetem magam, + elővettem a régi agykontrollos tankönyvemet is, amit még a tanfolyamon kaptunk 2005-ben, mert rájöttem, hogy nekem most ez kell. A testi edzés, de a lelkemé is. És most nem olyan módon, mint ahogy azt a pszichológunál tettem. Most az energia blokkokat akartam feloldani meditálással, jógával. Ekkor jött egy üzenet az én drága barátnőmtől, J.-tól (aki nemrég elvégezte a kismamajóga oktatói tanfolyamot), hogy mit szólnék hozzá, ha nekem, és még egy barinőjének tartana női jógát, kifejezetten a babára gyúrva. :))))) Iszonyúan örültem a lehetőségnek, annyira kellett ez most nekem! És mivel J. nagy agykontrollos, ezért minden hétre kapunk tőle házi feladatot is. A "Lánynak születtem, nővé lettem" meditációs sorozat egy-egy részét kell hallgatnunk minden nap, elcsípve fél-fél órát a napból, amit meditációval töltünk.

No, és akkor itt térek vissza a mosthoz. Ott hagytam abba még pár bejegyzéssel ezelőtt, hogy a pénteki folyadék leszívás nem igazán járt sikerrel. Miután S. doki kihúzta a katétert, újra megultrahangozott hüvelyi uh-val, és sajnos láttuk, hogy az a nml-nyi folyadék, amit leszívott, tényleg nem látszik, ugyan akkora volt a foltom a méh falában. Nagy szomorúan mentem haza, csalódott voltam nagyon, hogy basszus, még a fizikai ráhatás sem segít. Este 5-kor elmentem az első jógaórára, ami iszonyúan jól esett, nagyon feltöltött. Mindennel: erővel, energiákkal, egyszerűen fantasztikus érzés volt. Már itthon voltam, amikor láttam, hogy picit vérezgetek a délelőtti próbálkozás után, de nem ijedtem meg, hiszen ez normális, pláne egy jóga óra után. Tulajdonképpen csináltak egy mini biopsziát is, ha már benn jártak. Viszont volt egy megérzésem, így kíváncsiságból beraktam a tisztaságira egy adag wc papírt is. Azon jobban látszik, ha kifolyik valami, gondoltam. És láss csodát, kis idő telt csak el, amikor éreztem valami bugyogást, majd láttam is a papíron, hogy ez csak az lehet. Áttetsző, víz szerű folyadék. Persze csak reménykedni mertem, hogy ez bizony az, amit remélek. Egyébként nem kell nagy mennyiségre gondolni. G. kérdezte, hogy mennyi volt ez, 2 dl? :DDDDD Jáj, dehogy. Ez a lufi a méhemben, 9x20mm-es volt (utoljára picit nagyobb is, de akkor már nem mérték le), szóval annyi folyadék lehetett benne, amennyi mondjuk egy ásványvizes palack kupakjában elfér. És azt láttam is, hogy kb. annyi folyhatott ki pénteken.

Ma izgultam nagyon, és úgy reménykedtem! Bár bevallom, nem nagyon mertem hinni, hogy sikerült kipukkasztani. Bementem a vizsgálóba, nem szóltam a szivárgásról a dokinak. Miközben én levetkőztem, arról beszélgettek, hogy ez a valami tényleg a méh falában lehet, hogy ennyire nem adta meg magát. És, hogy milyen ügyesen ultrahangoztam, miközben a doki próbálkozott a leszívással stb. Felfeküdtem az ágyra és már vizsgáltak is. Amint a helyén volt az uhfej, dokibá már irányította is a felém a monitort, és örömködve mondja, hogy ELTŰŰŰŰŰNT:))))) Én is felnevettem, és elmondtam, hogy jógázni voltam aznap este, és utána éreztem, hogy kifolyt valami. (Egyébként J.-t ismeri a doki, mert ő a nőgyógyásza. És a jógát is támogatja, szóval ezért újságoltam el neki) 
Azt persze nem lehet tudni, hogy mi segített. A szkeptikusok (G. szerint) szerint a piszkálás, szerintem a jóga. Vagyis nyilván erősen rásegített a dolgokra, hogy megböködték reggel, de, hogy az esti jóga miatt folyt ki végül, ebben is biztos vagyok. A kettő összjátéka :)

Mivel a nyh még mindig nem az igazi, ezért mindent ugyanúgy folytatok (3x2 Esrtimax), és egy hét múlva megyek újabb kontrollra.  Elkezdhetnék itt most teóriákat gyártani, hogy egy hét múlva majd ez történik, két hét múlva meg az, de nem akarok. "Nem mozogunk nagyot" lehet hallani a Réka torna közben....én erre azt mondom, hogy Nem gondolunk nagyot...csak szépen lassan. Most épp egy héttel előre csak ;)

Addig is minden este 1 óra Arwen torna és 30 perc meditálás. Az Arwen most azért is jobb, mint mondjuk az Aviva, mert csomó olyan jóga elemet tartalmaz, amit J. is mutatott nekünk. Lefekvéskor meghallgatom az agykontrollos hanganyagot, utána pedig az elmetükre technikára alszom el. Ezekről írok majd egy külön bejegyzést, szerintem a hétvégén ;)

9 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

De ügyi vagy! :)

mrsg írta...

Húúú de jó ez :) Szerintem is a 2 egyutt mukodott. Teh lehet szégyen de én még életemben nem jógáztam :P Ki kellene lehet nekem is próbálni.... Olelés és most már tuti no a nyh is szépen.

Heniiii írta...

hát ez fantasztikus Ritám! csak így tovább! :) az agykontrollt pont akartam javasolni, de tudod te magadtól is :) ölellek!

Poppy Field írta...

Nagyon örülök :))) Végre jó hírek !

Csigusz írta...

:) De jo. azert szerintem is a ketto egyutt tette meg hatasat. Es erdemes tenyleg tornazni a nyh. epitesere is, legyen jo kis veraramlas arrafele :) Puszi

Rita írta...

:) ugye Csajok. Végre valami elindult és nem csak a rossz hírek jönnek.

Marcsi, próbáld ki a jógát, nem bánod meg, az tuti;)

Bejus70 írta...

Ritu, de jó olvasni minden sorod! Mintha letisztult volna egy csomó dolog körülötted és benned! Örülök Neked! Az AK-t feltétlenül csináld, egyszer mesélek majd róla máshol egy furaérdekeset. Asszem, előveszem újra én is. Köszönöm!

Popi írta...

Hurrá! Hajrá jóga!!!

Heni44 írta...

Nem nyugszol Te Lány :-):-):-) De nagyon jófelé haladsz :-):-)
Tényleg így tovább, próbáld csak érzésből, tiszta érzésből, az izmokat hagyd a jógára és azz Arwen tornára :-):-):-)