2013. október 11., péntek

Csodablog



Rájöttem, hogy ez és a régi blogom is egy CSODABLOG. Lehet, hogy inkább ezt a címet kellene adnom nekik:) Picit visszaemlékeztem most, és arra jutottam, hogy amióta blogolok azóta nagyon ritkák a mélypontok. Mondjuk épp jókor írom ezt, igaz?...pont egy szar nap (szerda) után, de mindegy, mert a lényeg, hogy sity-suty kijövök ezekből a mélypontokból, mert TI itt vagytok nekem és kirántotok a gödörből! Egyszerűen minden kommenttől kapok valamit, mindegyikőtök sokat jelent nekem!

És akkor vannak még a levelek, amiket kaptam a blogváltás kapcsán. Legszívesebben ide kiposztolnám mind (persze nem teszem) BÜSZKESÉGBŐL!!!!! Büszke vagyok magamra is, hogy ennyien (rengetegen) szerettek, így ismeretlenül is, és büszke vagyok rátok is, mert igenis ti is rengeteget küzdötök, pont mint én, mégis adtok nekem a pozitív energiákból (úgy, ahogy remélem én is nektek) és biztattok, bátorítotok teljes szívetekből.

Ami pedig most elindította bennem, hogy ezt le kell írnom, az az egyik nagyon kedves olvasóm levele volt. Zs. azt írta (remélem, hogy nem baj, hogy ezt az egy mondatodat kiírom;)), hogy ennyi küzdelem után tuti, hogy hatalmas jutalom vár rám! Hát...reménykedem benne én is Zs. És köszönöm ezúton is!

Hihetetlen megható olvasni a leveleiteket, a kommenteket, tudni, hogy itt vagytok mellettem és támogattok, szurkoltok. Igazi barátaim lettetek, még ha nem is mindenkivel ismerjük egymást személyesen. ;')

KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: