2014. január 31., péntek

Ismerjük meg egymást




ETAMA (http://etama.cafeblog.hu/) :) Először nem akartam ezt a játékot, de aztán láttam, hogy miről is van szó, és végülis tök jó ötlet, hogy ismerjük meg egymást :)

A játék a következő:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. 

Nos, nem tudom, hogy lesz-e 7 emberke, akinek ezt elküldhetem. És nem is biztos, hogy mindenkinek lesz kedve írni magáról. De azért jó lenne. Ismerjük meg egymást jobban csajok ;)

Amit talán még nem tudtok rólam (de az is lehet, hogy írtam már ezekről):
1. Ha elmegy tőlünk valaki, akkor amíg látom az illetőt integetek/köszönök az ajtóból (azaz nem csukom be rögtön, ahogy kilép, hanem megvárom, míg elmegy). Amikor a 7. kerületben laktunk egy gangos ház 2. emeletén, megvártam, amíg a lépcsőházból az udvarra érnek a vendégek, és még akkor integettem egyet. Egyszer megjegyezte ezt egy barinőm, hogy ez milyen kedves :) G-nek is mindig integetek ablakból is, valahogy így teljes a búcsúzás nekem.

2. Sokszor hagyok szerelmes üziket G-nek. Szekrényben, fürdiben, hűtőben, amik azután hetekig ott is maradnak. És van olyan, hogy visszakapom. Pl: ha ezt írom a papírra, hogy "Hiányzol Édesem", akkor van, hogy G. pár hét múlva, odaírja a papírra, hogy "Te is" :) Hát nem cuki?

3. Félek: a halaktól és a magasságtól. A halas történet úgy kezdődött, hogy kiskoromban a Balcsiban Apával ugráltunk egy horgászstégről a 2 méteres vízbe. Kifelé menet aztán észre vettem, hogy sok-sok sirály kering a víz felett. Kérdeztem hát Apát: Apa, miért van itt ennyi sirály? A válasz: Halakra vadásznak. Halakraaa? kérdeztem. Na, a vízből már Apa nyakában mentem ki, és azóta sem merészkedek 1 méternél mélyebb vízbe :D De tuti nem a mélységtől félek, mert egy 2 méteres medencében nincs gondom. A mély, halakkal teli, természetes vizekkel van a baj.
A magasságtól is eléggé félek. A Westendben pl. azon az üveg hídon, csak és kizárólag csukott szemmel tudok átmenni. Hihetetlen halálfélelmem van. Az Alléban is van egy híd, ami nem átlátszó, csak úgy néz ki. Na, ott is rosszul vagyok. :D

4. Hihetetlen mód fel tudom magam idegesíteni, ha valaki késik. Jómagam SOHA nem késtem még el sehonnan. Na, jó egyszer lekéstem egy hajnali buszt még középisiben (elaludtam), de kb. ez volt az összes késésem. Inkább előbb odaérek mindenhova. Ezért azt sem szeretem, ha valaki késik. Szerintem tök bunkóság valaki más idejével szórakozni. Elaludni sem szoktam, pedig ébresztőórám sem volt még. Az a vicces, hogy az ominózus hajnali elalvásom pont akkor volt, amikor beállítottam a rádióm, hogy keltsen. Valószínű, inkább elringatott a zene, mintsem, hogy felkeltett. :D (ui: azért a barátoknak megbocsájtom ám ;))

5. És ismét egy SOHA. Soha nem gyújtottam cigire. Egy slukkot se, kipróbálásra sem. Viszont van 4 égetésnyom/heg a bal alkaromon. Szerelmi bánat tini koromban. :/

6. Nem bírom az izgalmakat. Sportot nézni pl. nem tudok. Az olimpián egy döntő játszma? Felejtős. De egy könyvet sem tudok anélkül elolvasni, hogy el ne olvasnám a végét :D És ha van egy izgi film, amit már látott az illető, akivel nézem, meg kell kérdeznem, hogy ugye jó lesz vége?

7. Kínomban nevetek. Na, jó, erről így 34 évesen lehet, hogy leszoktam már...most nem emlékszem. Arról van szó, hogy ha kellemetlen a szitu, vagy esetleg szomorkodni kellene akkor mosolyognom kell. Történt egyszer még az egyetemen egy kémia vizsgán (reggel 6-kor!), hogy nem tudtam a kihúzott tételt. Ekkor a prof., úgy emlékszem igen megalázóan elkezdett kioktatni, és magyarázni az anyagot. Erre nekem mosolyra görbült a szám. Amikor ezt látta, megkérdezte, hogy "Maga meg minek örül ennyire?". Én meg: "Miért, inkább sírjak?"...asszem egy kettessel elengedett. Mondjuk azon sem csodálkoznék, ha kivágott. :D

Körülnéztem és látom, hogy kb. már mindenki, akit olvasok, megkapta ezt a játékfelhívást. Úgyhogy én most átadom ezt zárt blogosoknak is ;)

1. Csigusznak: http://2weeksor38.blogspot.hu/?zx=dbcc01262755c20b
2. Ezüstmackónak: http://privatezustmacko.blogspot.hu/?zx=24046a3e4fbe7827
3. Krettynek: http://terhesedek.blogspot.hu/?zx=95aafec6af5e076f

Átadom Ilonkának is, aki nem lombik blog, de én nagyon szeretem őt olvasni:
4. http://molnarilonka.blogspot.hu/

5. És Beushnak is: http://rongytalanitas.blogspot.hu/

Őööö, ez csak öt. Na, mindegy :D

9 megjegyzés:

Molnár Ilonka írta...

Köszi szépen! Milyen érdekeseket írtál! A hétvégén megcsinálom én is.

Rita írta...

:) Jól van!

NMartina írta...

Én is szoktam üziket írni, és a Pisti alig engedi hogy utána eltávolítsam. A legeslegelső amit két hetes járás után írtam még mindig a hűtőnkön van. :)

Rita írta...

:) De jó Tina! Azt hiszem az én első szerelmes levelem is meg van G-nek :)

NMartina írta...

Pisti is eltette, de én nem tudom hová :) Meg mondjuk kicsit izé volt hogy bárki jön hozzánk annak ott virít a hűtőn, a "nagyon szeretlek" de már megszoktam. Aki frissen jön és látja legalább elmosolyodik... :)

mrsg írta...

magasságtól való félelem meg a kínomban nevetés nálam is megvan :D kezdem élvezni ezt a kis játékot, tok élvezetes olvasgatni kinek milyen kis megrogzott szokásai vannak :) Ritus téged meg kulon élmény olvasni , olyan jól írod le a dolgaidat :)

Rita írta...

Marcsi, te is nevetsz? Hát ez tök jó :D és köszönöm a szép szavakat!

Heniiii írta...

Annyira édes, hogy G-nak szerelmes üziket írsz :) A kínomban nevetés ismerős, én van, amikor már csipogó hangot adok ki, úgy rám tör a nevetés :)

Erika írta...

Nagyon jó volt ezt olvasni! Van pár közös pontunk. :)
Üdv.
Erika