2014. január 22., szerda

Eredmény morzsa



Azért morzsa, mert a hét eleji vérvételeknek csak egy része van meg. Konkrétan ezek, a hétfőiek:

Cukor: 4,65 mmol/L          (4 - 6,4)
THS: 0,7070 mIU/l            (0,4 - 4)
Szabad T4: 16,6 pmol/L   (11,5 - 22,7)
Szabad T3: 4,65 pmol/L   (2,3 - 6,45)

Most vettem észre, hogy a cukrom ugyan annyi, mint a T3. Remélem nem keverték össze. A T4 és T3 lehetne jobb is, T4 icipicit magasabb, T3 picit magasabb, de már csak finomhangolás kell talán. A cukorterhelés eredménye még nincs meg (kedden voltam), viszont a vércukormérőmmel mértem fél óránként és sajna elég szar eredményeket produkáltam:

Cukor:
0': 5,2 mmol/L
30': 8 mmol/L
60': 11,8 mmol/L
90': 10 mmol/L
120': 8,7 mmol/L

A kétórásat 9:45-kor értem. Majd hazajöttem, és ettem egy kis kolbit, paleo zsömlével, amiben szénhidrát nem sok volt. 11:25-kor elkezdtem remegni, úgyhogy megmértem gyorsan a vércukrom, ami 3,6 mmol/L volt. Hm...kíváncsi leszek a rendes eredményekre, az inzulinra különösen. Nem hiszem, hogy ujjongani fogok.

Ha minden igaz, 30-án endo dokis konzultáció. Közben meg nem ártana elmennem egy nőgyógyászhoz is. Kb. még mindig tart a decemberi ciklusom. Elég gáz a helyzet.

10 megjegyzés:

NMartina írta...

Ritus! Ezek - mármint a PM-es leletek szerintem tök jók!
Dokkerhez mindenképp menj, meg még egy gondolat.
Én akárhányszor olvaslak Téged, hogy mismiket eszel, egyrész lenyűgöz és kreatívságról árulkodik, másrészt meg mindig az van eszemben, hogy nem lehet az, hogy Te baromira keveset eszel? Mármint pl. ch-ban?

Rita írta...

Sajna nem tökéletesek Tina :( Az okosok szerint legalábbis. Meglátjuk újendó doki mit mond.

Hát, az elmúlt egy hónapban tuti nem ettem keveset :D De amúgy, normál esetben de. Tudod, a paleo nem egy szénhidrát gazdag étkezés. Viszont az endó doki nem ellenezte. Sőt, max. 120g ch-t javasolt :O

NMartina írta...

Szerintem a 120 ch bődület kevés... : / Viszont akkor segítenél annyiban hogy T3 és T4 tekintetében mennyinek kellene lennie? Csak mert én ma voltam nézetni és remélhetőleg holnap lesz eredményem...

Rita írta...

Kevés, tudom. Viszont cserébe most nem mozgok :D Na jó, lassan nekidurálom magam :D

A T4 akkor jó, ha középen van, a T3 meg inkább a felső határhoz közelítsen. A TSH, meg, ha 1-hez közeli az értéke ;)

Csigusz írta...

En a TSH-t es a T4 et tokeletesnek itelem meg. T3 lehetne magasabb 5 egesz valamennyi. Lehet Neked is kene kulon szedni t3-at majd kerdezz ra a dokinal mit szol hozza. En nem szeretem a paleot tudod... Szerintem is keves a 120 ch. Ha jo lenne, akkor miert ilyen magas mondjuk a 60perces cukor, vagyis nem annyira szep, persze frasz tudja koze vana e hozza. Total meg vagyok keveredve, most szedsz meforalt vagy valami metet?

Névtelen írta...

Aha, rákérdezek a t3-ra :)
És szedek Meforalt, amit a cukros lötyivel be is vettem. :'(

Rita írta...

Én voltam az előző is ;)

Heni44 írta...

Milyen cukormérőd van Rita? Mert én tegnap voltam a diabetológián és ott mondta a dokinő, hogy az Accu-chek Active azért jóval feljebb mér.
A terhelésnél én is 8.2-t mértem 120 percre és mégis 7.68 lett az eredmény. Szóval még simán lehetnek jók is a vénás eredmények.

Rita írta...

Heni, ugyan nem ilyen mérőm van, de azért reménykedem, hogy az enyém is jóval többet mutat a valósnál.

Rita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.