2014. január 23., csütörtök

Új hóbort




Ami lehet, hogy szerelem lesz. A CSELLÓ. Még nem léptem ugyan teljes erőbedobással a tettek mezejére, de rajta vagyok az ügyön. Épp tanár keresésben vagyok :) 
Pár éve bennem van már a kíváncsiság, hogy milyen lehet. 3 évig zongoráztam még általánosban, amit akkor persze utáltam. De most, most úgy vágyom arra, hogy zenélhessek. Aztán lehet, hogy pár óra után rájövök, hogy mégsem nekem való...meglátjuk :)

Ha van kedvetek, hallgassatok bele:) (valamiért nem tudom betenni, csak a linkeket)
http://www.youtube.com/watch?v=8OQDBNEmOE8
http://www.youtube.com/watch?v=ydRAb9cwHnA
http://www.youtube.com/watch?v=HpKab6GRBIg 

by Jazzberry Blue




5 megjegyzés:

Popi írta...

Én mindig szerettem volna valamilyen hangszeren játszani, de nem jött össze! Próbáld ki, kíváncsi vagyok hogy fog tetszeni!

FElla írta...

Oh fantasztikus lesz. En is 3 evig zongoraztam altalanosban es mikor mondta a tanarnom a szuleimnek hogy komolyan kellene venni mert van hozza erzekem rogton leallitottak mert feltek hogy a tanulas rovasara megy.:-((
Szerintem elvezni fogod mert van zenei alaptudasod ezek szerint, es hat egy csello azert elfer egy lakasban.

Rita írta...

Popi, na majd a kisbabával kipróbálhatod.

FElla, de jó ez a közös pont. Én nem voltam olyan tehetséges, úgyhogy én simán abbahagytam :D na, de majd most.

U2 írta...

Én is jártam évekig zongorázni, meg szolfészra és énekelni is. A nagymamám Kodály Zoltán előtt énekelt szólót. Én azért hagytam abba, mert sosem volt bátorságom mások előtt játszani, vagy énekelni...azóta is bánom. Keresek neked egy cselló tanárt :-)Már rajta vagyok....

Rita írta...

Ó, de jóóó:) köszönöm!!!
Egyébként, tudjátok. Sosem késő újrakezdeni!!!!!!

Én is voltam énekkaros is. És úgy imádtam. Na, nem mintha olyan jó hangom lenne. Altos voltam asszem.