2014. február 7., péntek

Rajta vagyok



most 1-2 ügyön. Elküldtem vagy 10 helyre az önéletrajzom. Van közöttük szakmába vágó is, de van közötte pl. recepciós is. Az az igazság, hogy jelenleg nem érdekel, hogy mit, csak dolgozhassak. Jó, persze az útszélre árkot takarítani nem mennék el, de egy irodába mondjuk recepciósnak, simán. Szerdán megyek is egy helyre elbeszélgetésre. Pontosan nem tudom mi lenne a munka, majd meglátom, hogy rábólintok-e. Mert azért vannak feladatok, amikre én alkalmatlan vagyok. Pl: telefonon bárkire rátukmálni bármit.

A  másik projekt a nyelvtanulás. Sajna szükségem van erre a diploma mentő csomagra, így pályázok majd arra is. Mondjuk az jó lesz, ha közben munkám is lesz, ami mondjuk este 6-ig tart. Így nem tudom hogyan fogok nyelvsuliba járni. A Relaxába szeretném ugyanis folytatni, de itt meg tuti megint ilyen kurzusok indulnak, amilyenre most is járok: h-sz-p, este 5-9-ig. Tyjaj....már csak ott tartanék, hogy bejutottam a programba. Mert persze az 50ezer diploma nélkülire van 9ezer hely :/

Szóval ezek a dolgok foglalkoztatnak most. Baba téma eléggé háttérbe szorult. Nincs is erőm már ezen agyalni.

by Josh LaFayette

3 megjegyzés:

FElla írta...

Nembaj jot fog tenni ha massal foglalkozol. Meglatod! Remelem talalsz munkat, recepcios az nem is rosz kezdetnek. Mindennap fel kell oltozni csinosan, emberek koze kell menni mosolyogni intezkedni, konnyeb is talan onnan visszakerulni a szakmadba ha mar dolgozol valahol.
Sajnallak a nyelvtanulas miatt, sokan vannak igy hogy nem tudjak a diplomajukat atvenni emiatt. Kar hogy pont nemetes vagy, az nehez nyelv. En egy idoben munka miatt egesz jol hasznaltam az uzleti nyelvet irasban de beszelni keptelen voltam megtanulni, nyelvvizsgazni sem mentem.

Rita írta...

Ó, most az angolt nyomom :D egyből 2 nyelvet, mit nekem :D
Nekem is szinte csak a beszéddel van gondom németből. Hát, meglátjuk, túl tudok-e lendülni ezen.

FElla írta...

Angol konnyebb altalaban mindenkinek. Meg talan a nyelvvizsga maga is konnyebb mint a hasonlo szintu nemet. Ha beszlesz rakod a szavakat egymas melle nem annyira gaz hogy nem helyes esetleg mint a nemetnel.