2014. január 31., péntek

Bp-Kecskemét-Bp




Így előjáróban: imádom ezt a dokit:) Tegnap 7-kor indult a vonatom, 8:55-re már a rendelőben voltam. Belógtam a 9 órás beteg előtt :D 9:15-re már kinn is voltam, majd 9:50-re a vonat állomáson. Imádkoztam a helyi járaton, hogy jaj, bárcsak késne 5 percet a 9:48-as vonat. És, késett 5 percet, úgyhogy 11-re már itthon is voltam. Pikk-pakk lezavartam. Rendi volt a doki, mert 5ezret kért a konzultációért, pedig már két héttel túlléptem az egy hónapon belüli konzin, így 7ezret kellett volna kérnie. Úgyhogy jól megérte levonatoznom. Kecskeméten jó kis tél van, és mindenki tök rendi a buszokon. Lyukasztanak, felmutatják a bérletet....nem úgy, mint itt Pesten.

Velem pedig a helyzet a következő: A Letroxot felemelte 75 mg-ra. Mivel a tüneteim jó része megmaradt, ezért próbálkozunk még 1-2 hónapot ezzel a felemelt adaggal. És mivel a 120 perces cukrom és inzulinom is elég botrányos, már-már cukorbetegség, ezért azt mondta, hogy szíve szerint elhagyná a Meforált. Semmi értelme, mert az a 0 perces értékre hat. De aztán látta a félelmet a szemeimben, úgyhogy mondta, hogy próbálkozzunk meg egy mini adaggal, 250 mg-ot nyomatok ezért esténként.
Következő vérvételre március közepén megyek, akkor nézünk: TSH, fFt4, ft3, rt3 és lesz megint cukor terhelés is, 0 és 120 perces. Azt mondta, hogy lehet, hogy nekem nem jó a Letrox, ezért nézzük az rt3-at is, ami tök tuti:) A terhelés meg azért kell, mert így látjuk jól, hogy mit tesz a csökkentett Meforál. 
Ha nem válik be ez a kezelés, tavasszal lépünk egy következő szintre. Igaz nincsenek ilyen irányú tüneteim, de a tesztoszteron szintet nézzük majd, és ezt kezeljük, ha kell.

Amin nagyon csodálkoztam, hogy a Letrox nem befolyásolja elvileg az inzulint. Tehát nem attól lett most ilyen szuper a reggeli értékem. Akkor meg vajon mitől? Furi. 5 évig nem hatottak a cukor gyogyók, pont most ebben az egy hónapban, azonban igen? Ezt nem hiszem.
Ha, áprilisra teljesen megjavulok (értsd: lesz peteérésem és normális ciklusaim), akkor szerintem egy júniusi lombik befigyelhet. Ha azonban ez a kezelés sem ad megoldást, úgy marad megint az év vége. Hát, nem sietem el a lombikokat, az már biztos. De nem baj, kell is a pihi a kis szervezetemnek:) Ugye nem árt a több év fagyasztás a bébiknek?

Egyébként azt elhatároztam, hogy egy embriót nem engedek beültetni. Van most 2+2 fagyibabánk. Ha mondjuk az egyik 2-es közül csak az egyik olvad fel rendesen, akkor kérni fogom a másik csomag felolvasztását is, kockáztatva a 3-as beültit. Egyszerűen nem akarok még évekig lombikozni itt az intézetben . Amit persze nem is fogunk, mert most annyira meggyógyít ez a doki, hogy úgyis sikerül a következő fagyink :)

by Miremari

6 megjegyzés:

NMartina írta...

Tök jó, hogy végre találtál valakit akiben megbízol. A fagyikáknak nem az idő ami gond lehet, hanem a felengedés... Tűzd ki célul a nyári lombikot. Nehogymár nem gyógyulsz addig. Még csak január van! :):)

U2 írta...

Jó olvasni ezt a kicsattanó optimizmust :-)

Hajrá, hajrá! Asszem nem kerülhetem el ezt az IR vizsgálatot....:-)

Amúgy a fagyasztásért kell külön fizetni?

Pocilakóra várva írta...

Ritus!
Ahogy Tinus is írta, nem gond az évekig fagyasztás!
Lásd, nekem az utolsó lombiknál 4-ből 3 felébredt...
Ügyi vagy Te!
Ölelés

Rita írta...

Köszi Tinus és Poci. Akkor emiatt nem aggódom :)

U2, egy IR vizsgálat sosem árt, pláne, ha hosszú ideje nem jön a baba. Sok-sok nőnél ez volt a kulcs, úgyhogy hajrá ;)

Heniiii írta...

Jaj de ó, hogy vannak endokrin lépések! Milyen tüneteid maradtak a pm-től pontosan?

Hajrá május-június, lehet, egyszerre fogunk izgulni Ritus? :) Addig pedig Hugicáknál babázás, ugye? ;)

Rita írta...

Hajhullás, bőr szárazság, ödémásodás. Ilyenek :(
De tök jó érzés, h valaki végre kezel. És, ha valami esetleg nem válik be, tovább keres. Úgyhogy bizakodom nagyon! Jó lenne veled izgulni tényleg ;)
Addig is, igeeen. Babázok, amikor csak tudok :)