2014. január 10., péntek

Mit egyek?



Eljutottam odáig, hogy semmit nem kívánok. Sem a húst, sem a zöldséget, sem a gyümiket, sem a kenyeret, S E M M I T. Azt hiszem az agyamra ment a mindenféle diéta. Úgyhogy ma, vacsira zabkását ettem. Baromira nem paleo (na jó, félig az), de nem érdekel. Kókusztejjel, xilittel, aszalt barackkal és dióval. Valami mennyei volt. Ez lesz a reggelim is...és lehet, hogy most már csak ezt fogom enni, amíg meg nem unom. Azután aszkéta leszek :D

Mondjuk mostanában szeretem Jamie Oliver 30 perces menüit nézni a tv-ben. Paleosítva meg is lehetne csinálni őket. Pár tiltott hozzávaló lehet, hogy bejön, úgy mint pl. a krumpli, de nem baj. Mostanában úgyis nagyon krumplis vagyok, nem tudom mi van velem :)

Hugo Belo

5 megjegyzés:

mrsg írta...

Én tegnap éjjel libazsíros barna kenyeret ettem hordóskáposztával :P de ám van ilyen hogy nem kívánsz semmit, én pl általában kotellességbol eszek és amit találok, mert eltelek egész nap a kaja látványával :D

Csigusz írta...

Nem csodalom, hogy csomorod van.. Egyel, amit kivansz, persze ertelemes keretek kozott, ja hogy semmit se kivansz? Uff. Pocak Panna blogja?

Heniiii írta...

Én házi disznótoros tepertőt voltam képes enni napokig nemrég, savanyú káposztával :) Van ilyen nálam is, hogy semmit nem kívánok, még édességet sem. Na ilyenkor megyünk el valamilyen teljesen más ízvilágú étterembe, pl. jó japán, kínai vagy echte olasz helyre, utána jobban csúszik újra a hétköznapi koszt is :)

kretty írta...

Én a tepertőkrémre vagyok rákattanva most... :) Pápai tepertőkrém összetevői: darált tepertő, zsír. :D semmi egyéb. hmmmmm
ja, ma házi szilva lekváros derelyét csinálok. :)

Rita írta...

Ú csajok, miket írtok itt :D