2014. január 12., vasárnap

Megszületett



Hát megérkezett a drága, várva várt kicsiLány, és én végre nagynéni lettem :)

by Joanne Liu
Szombaton hajnalban repesztettünk le vidékre, hogy nehogy lekéssük az eseményt. Persze délután született csak meg, de megérte. Felemelő volt a várakozás is. Az, hogy ott, közel szurkolhattunk nekik, sokat adott nekünk is. 

Sok-sok óra várakozás után a szülésznő egyszer csak kiszólt, hogy 10-15 perc. Na, akkor sírtunk, nevettünk, majd imádkoztam ezerrel, hogy Hugim bírja szusszal és a baba is egészséges legyen. 
És így is lett :) A szülés után két óra pihi (megfigyelés) következett, ekkor egy órára bemehettem hozzájuk és a karjaimban dajkálhattam Törpillát :) Olyan cuki, és gyönyörű!!!! 

Azon gondolkodtam, hogy az ember vajon mennyire tudja szeretni a gyerekét? Mennyire, ha én ezt a drága kislányt már most ennyire szeretem?! Szerintem abba a szeretetbe bele is lehet halni :)

by Joanne Liu

14 megjegyzés:

Csigusz írta...

De edes rajzok. Ket egyik kedvenc allatom. Micsoda otlet: flamingo ejtoernyoooo :DDD

mrsg írta...

Gratulalok a nagyneniseghez Ritus :) ez valami nagyszeru erzes :) en 6x nagyneni vagyok, de mindig valami nagyon jo ha uj baba szuletik :)

Heniiii írta...

A legjobb dolog újszülöttet tartani a kezedben, főként, ha ő meg a "véred" is :) én hol vigyorogtam, hol bőgtem, és akárhány gyereknél bele lehet "halni" ebbe a szeretetbe :) Gratula a Hugicádnak!!!

CsaládiKuckó-Anita írta...

Ezt most megkönnyeztem :)

Nagoyn jó egészséget a családnak! :)

Pocilakóra várva írta...

:)))))))))
S tudod, tényleg hasonlít Rád!!!! :))

katief55 írta...

Jaj, de jóóó!!! Gratula mindenkinek, egészséget és boldogságot Hugidéknak!

Popi írta...

Gratulálok a kicsilányhoz :)

Rita írta...

Köszönjük Lányok :)

Abigail írta...

Gratulálok, sok boldogságot és egészséget kívánok nekik, Neked pedig boldog, önfeledt babázós perceket!:)

Rita írta...

Köszi Abigail :)

Unknown írta...

Gratulalok! Nagyon sok bodogsagot kivanok az egesz csaladnak

Rita írta...

Köszönjük Veronka :)

Erika írta...

Gratulálok, sok boldogságot a családnak! :)

Rita írta...

Köszönöm Erika :)