2014. január 9., csütörtök

Alakulok?



Ahogy írtam legutóbb, érzek jeleket. Éééés, nem tévedtem. Legalábbis én a tegnap kezdődő (erősödő) vérzést új ciklusnak tekintem :) Ez azt jelenti, hogy 27 napra jött meg. Most pedig várok. Egyrészt arra, hogy most hogy alakul. Vajon elmúlik pár nap után? Vagy folytatódik, mint az előző? Ha foly.köv., akkor tuti, hogy elmegyek 30-án az endó dokis konzira. Ha elmúlik, akkor Eszter tanácsára megvárom a következő ciklust. Így kb. csak egy héttel kell eltolnom az időpontot, az igazán nem sok. Viszont 2 új ciklushírrel tudok menni hozzá :) Ú, de tuti lenne! Mondjuk van még min javítani, pl. a vérzés mennyiségén. Bár, mittudomén, hogy mi a normális. Lehet, hogy még ez is az, ami most van (igaz, az tény, hogy nagyobb mennyiséghez vagyok szokva). Meg ez a kb. két ciklus közötti vérezgetés, no, ez biztosan nincs rendben. De talán alakulok!
A Letrox-al csak egy pici bajom van: baromira nem tudok aludni éjszakánként :(

És tudjátok, nem akarok itt szenteskedni, de arra kértem a Jóistent, hogy mutasson nekem valami bizonyságot, hogy a hit és az ima segítségével előrébb jutok sok szempontból az életben. Hogy meggyógyulok, hogy találok munkát stb. Én olyan vagyok ugyanis, hogy hiszek-hiszek valamiben, de ha nincs eredménye a küzdelemnek, előbb utóbb sajnos elvész a lelkesedésem. És megkaptam a bizonyságokat, csak kérnem kellett! És ez jó :)

ui.: Hugim még egyben....jaj mááááá' 
     És megy egy szám a rádióban. Valami Jazz....egy kutyát utánozva, ugat (vonyít) benne a nőci. 
     Nem  mondom...érdekes. :D

2 megjegyzés:

Popi írta...

Milyen jó, hogy kértél és kaptál! :)
Húgodnak drukk!

Heniiii írta...

Szerintem elindult a bizonyosság felé az a kerék, amit a hited mozgat :) jól kértél! Hugidnak drukk!