2014. január 28., kedd

Terhelés



Nahát, erre az eredményre aztán igazán nem számítottam. Pláne, hogy az elmúlt egy hónapot zabálással össze-vissza evéssel töltöttem. Ha csak az éhgyomriakat nézzük, akkor már-már az a szó csúszik ki a számon, hogy tökéletes. A terheltekkel van némi bibi, de kit érdekel. Ha extra szar eredményt kapok, az sem vágott volna mellbe. Most inkább csak tudomásul veszem az értékeket, aztán jól túllendülök rajtuk :)

CUKOR                                                  
0'       4,56 mmol/L      (5,2 mmol/L)       
30'     ~7,0 mmol/L      (8 mmol/L)
60'     ~10,3 mmol/L    (11,8 mmol/L)
90'     ~7,7 mmol/L     (10 mmol/L)
120'   7,07 mmol/L     (8,7 mmol/L)       

INZULIN
0'       2,65 mIU/l  wow, ilyet nem produkáltam még soha, az 5 év alatt!
120'   69,30 mIU/l 

A terhelt értékek nem éppen szépek, de nem baj. Max. ezentúl próbálok disztingválni, és nem cukrosat enni kilószám. Azért ma lecsúszott ebédre egy kis gesztenyepüré. Jáj.
Zárójelben odaírtam az itthoni vércukormérővel mért adatokat is, csak, hogy lássam, mennyit csal a gép. A 0' és 120' perces adatokból pedig arányosítva kiszámoltam, hogy hogyan alakulhatott a vércukrom valójában a 30.', 60.' és 90.' percben. Csütörtökön endó doki. Csak mond valami okosat.

by Giulio Rossi









6 megjegyzés:

FElla írta...

Helyes. Nem kell lepadlozni. Legyen mindenki pozitiv. En ma az vagyok!!

U2 írta...

Jó olvasni, hogy milyen lelkes vagy!! :-) Az IR-t kérheti körzeti doki is? Nekem is meg kéne csináltatni végre.....

Rita írta...

:)Talán inkább beletörődött.

Körzeti sajna nem kérheti. Legalábbis az enyém biztosan nem tud ilyen vizsgálatot, csak pénztért. Viszont nőgyógyász tud, elvileg;)

kretty írta...

Rita, és összevizzsazabálva lettem terhes. :)
Most a 180-200 gr CH-val nyomulok, nagyon gáz, nem tudok annyit megenni. :(

Névtelen írta...

Ó, hát akkor ez a titok?! :D

Heni44 írta...

Én is összevissza zabálva, szénhidrátbombákat éve, fagyi-csoki kombinációban lettem terhes, teljesen világvége - leszarom hangulatban.