2014. január 3., péntek

Rólam mostanság



Nehéz írni, nehéz mást olvasni. Most valahogy annyira üres, mindentől mentes a lelkem, hogy hihetetlen. Gyerek és terhesség utáni vágy szinte egyáltalán nincs benne, és ez elég ijesztő. Mert tudom, hogy megbánnám, ha nem lenne. És tudom, hogy gyerek nélkül nem lenne olyan jó. És persze azért nem engedtem teljesen el, mert vannak tervek. Hétfőn megyek (Ha nem pont akkor szül Hugim. Már a 40. hétben jár.) a nődokihoz, aki feltehetően megtükröz majd. Ezzel kapcsolatosan egyébként az is eszembe jutott, hogy lehet, hogy kellene egy lapar is. Bár ez lehet, hogy hülyeség. Meg különben is, volt már 2x. 
Aztán meg van még talán pár évem (mondjuk 6), és a megmaradt 3 támogatott lombikot jó lenne mind elhasználni. Mondjuk, ha mindig lesz 5-6 fagyink, akkor kb. ez alatt a 6 év alatt 2 havonta beültetésre járunk. Ami nálam nem igazán jönne be, mert annyira nem viselem jól a hormon kezeléseket. Jó pár hónap szünet kell 1-1 beülti között. (Átlag 1 év szünet volt eddig is a beültetéseink között) 
Most is, mi volt. A nyakamon lévő vörös kiütés szerencsére elmúlt, hála annak a jó kis szteroidos krémnek, amit még ünnepek előtt kaptam a bőrgyógyásztól. De nagyon kellett már, mert annyira viszketett, hogy egyik éjjel a fém! hajkefémet vettem elő kínomban, mondván nem érdekel, inkább fájjon.
Meg itt van a progi elhagyása utáni "menstruációm". 19 napig tartott, aztán volt egy nap szünet, és megint egy nap kis barnázás...a folytatást még nem tudom. Jó, ezalatt a 22 nap alatt azért nem egy nagy mennyiség távozott, és a minőség sem volt mindig rendes, de akkor is. Már eléggé elegem van.

Egyébként mostanság a Bibliát olvasom. Lehet, hogy ennek egy külön bejegyzést kellene írnom? Még tavaly Karácsonyra kaptuk anyósoméktól, ők a Hit Gyülekezetébe járnak és eléggé presszionálva vagyunk, ha ott vagyunk...bár lehet, hogy csak én érzem így. Párszor egyébként leállítottam már őket. Mondtam, hogy ha úgy érezzük, megyünk. Soha nem voltam hívő, megkeresztelve sem vagyok. Van pár dolog, amit most sem vesz be nagyon a gyomrom, pl: nem szabad jógázni, meg egyéb holisztikus dolgokat mívelni. Az agykontroll is az ördögtől való, még akkor is, ha öngyógyítunk. Szóval van egy-két dolog, amivel nem értek egyet, mégis most valahogy kezdek hinni. Olvasom a Bibliát, mert nagyon érdekel. Rá kellett jönnöm, hogy csomó érdekes történet olvasható benne, sok-sok nagyon hasznos tanítással. Megtanultam imádkozni is, és igyekszem jobb emberré válni. Nem káromkodni, nem gondolni rosszat másokról, igyekszem a mának élni, ahogy Jézus is mondta: "Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja." Hasonló bölcsességeket lehet még olvasni :) És persze a legfontosabb: HINNI teljes szívemből. Úgy érzem már csak ez marad, már csak ebbe kapaszkodhatok. Egy Isteni erő tud már csak nekünk gyereket adni.

Hát, ezek történnek mostanság. Ezek közül persze a legfontosabb, hogy nemsokára megszületik a Keresztlányom, akit nagyon-nagyon várunk már! A kis szaros kivárja az időpontját :) Hugikám 8-ára van kiírva :)


2 megjegyzés:

Popi írta...

Minden téren jobbulást kívánok és megnyugvást! Remélem minden rendbe jön, lendületet veszel és sikerrel jártok! Tényleg nagyon fiatal vagy, ne hagyd elszaladni az időt :)

Heniiii írta...

Én is Popihoz hasonlóan minden téren harmóniát kívánok neked, azt hiszem, most ugyanígy cselekednék, mint te, fiatal vagy, van idő. A vallás (pedig én sem vagyok hívő) sok igazsággal lelki megnyugvást tud adni. Tetszik ez az idézet, ami ma leírtál, folytasd ezt, ha van kedved, jó olvasni tőled Rita mindig :)