2014. január 27., hétfő

Zenét tanulni nem olcsó



Azt hittem könnyebb lesz cselló tanárt keresni. Egy hete vagyok rajta a témán, de kb. még semmire sem jutottam. Persze azért vannak igényeim, pl: nő tanárt szeretnék. Kerestem zeneiskolákat is. Találtam is egy jót itt a kerületben, ahol lakom, erre mennyi a tandíj/félév? Ha 5-ös az átlagom, akkor 50ezer, ha 4,5, akkor már 100ezer, és így tovább. A vége 250ezer. :O Na, itt nem éri meg megbukni.
De szerencsére találtam olyan zenesulit, ahol "csak" 30ezer, ha 5-ös az átlagod, és ha 2-es, akkor is csak 38ezer. Ez azért már sokkal barátibb. G. így is hülyét kap, ha meghallja.

A zeneiskolákban talán még az a jó, hogy olcsón tudok csellót kölcsönözni. Már, ha nekem, vénségemre adnak egyáltalán kölcsön. Lehet, hogy azt gondolják, hogy vegyem meg, ha annyira akarok zenélni.

Jaj, má'. Miért is nem akarok én inkább gitározni?! Azt talán lehet autodidakta módon is.

by Andrea Lauren

8 megjegyzés:

FElla írta...

Uhh ezt nem gondoltam volna hogy ez igy tanulmanyi atlagtol fugg mintha gyerek lennel...
Amugy gitart szerintem lehet autodidakta modon. De lehet kellene par "kiserleti orat" venned csellobol hogy lasd milyen erzes...

Rita írta...

Ja, a gitárt csak úgy említettem. A cselló marad a favorit, nem vagyok egy gitározós fajta :) csak ne lenne ilyen költséges.

U2 írta...

a barátnőm hegedül, az összes felmenője zenetanár, igaz nem csellón... szimfonikus zenekarban játszanak ...és megígérte, hogy utánanéz, van-e aki vállal magánórákat csellóra...:-)

Rita írta...

U2, köszönööööööm :)))) egy angyal vagy!

U2 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
U2 írta...

Annyit megtudtam, hogy azóta férjhez ment és a mostani neve Széchenyi Zsuzsanna...nem csodálkozom, hogy lecserélte a vezetéknevét...:-)

Rita írta...

jaj, te :)))) köszönöm!!!! :)

(viszont, ha nem baj, az elérhetőséges bejegyzésedet inkább kitörlöm. Nehogy visszaéljen valaki a névvel és telefonszámmal)

U2 írta...

Ok :-). Majd számolj be :-)