2014. augusztus 2., szombat

Mi ez?????


Tiszta ideg vagyok. 10 napja elkezdtek fájni a melleim. Az első két napon még éppen hogy csak éreztem, nem tudtam eldönteni, hogy tényleg fáj, vagy csak a sok nyomkodástól lett érzékeny. Aztán már egyértelmű volt, hogy itt bizony elkezdődött valami. A hőm is feljebb ugrott itt, szóval örültem, hogy jaj, de jó, még egy 28 napos ciklus is befigyelhet. Bár a hőm nagyon picit emelkedett csak meg, és az sem volt egyértelmű. Aztán eljött a 28. nap, görcsölgettem, de semmi, ma pedig itt vagyok a 31. napon, két napja lejjebb esett a hőm, görcsölgetek össze-vissza, melleim még mindig fájnak, folyton mindjártmegjön érzésem van, de semmi....Mi lehet ez?????? Létezik olyan, hogy semmi, de semmi nyh nem épül fel, így hiába viselkedik úgy a szervezetem, mintha menstruálnék, mégsem jön semmi? Szerintem ilyen nincs...bár, én tuti tudnék ilyet is produkálni. Nem értem miért történik ez velem...:(
Eleve az alaphőm is elég magas. Ma is úgy ébredtem, hogy felgyulladok, azt hittem, hogy visszament 37-re a hő, de persze nem. Ilyen sokáig viszont egyszer sem fájtak a melleim. Általában 5 napig szokott. Ma pedig eléggé éreztem a petefészkeim. Az is eszembe jutott, hogy talán ciszta csinálja ezeket a tüneteket...Ha pár napon belül nem jön meg, el kellene mennem nőgyógyászhoz. Még gyorsan hamar, ugyanis jövő hét péntektől kezdődik a 1,5 hét nyaralás.

A görbém:

6 megjegyzés:

Heniiii írta...

Nekem ismerős a szitu, de nem derült ki, hogy a missed ab utáni ciklusaim miért múltak el végül vérzés nélkül, pedig előtte UH-n is megnézettem, jó volt a nyh. Akkor váltottam a több progit tartalmazó hormonra ill. volt a méhgyulladás is, amire kaptam az antibiot, és mivel egyszerre történtek ezek, így fogalmam sincs, hogy végül az alacsony hormon vagy a baktérium okozta a vérzés hiányát. De én is görcsöltem pedig, szokásos pms tünetek jól mentek emlékezetből a testemnek. Hova mentek nyaralni majd? :)

Csigusz írta...

Hat Ritam, gozom nincs, amugy en is ingerlekeny vagyok a napokban.
Mindenesetre drukkolok, hogy mostmar mihamarabb megjojjon Neked!

FElla írta...

Annyit tudok én is mondani hogy nálam is változtak a dolgok tavasz óta (a felfüggesztett lombik ciklus óta).
Most lehet hülye kérdés de tesztet csináltál? Tudom hogy nincsenek petevezetőid de akkor is...
Ha nem változik semmi lehet jobb ha elmész dokihoz hogy megnyugtasd magad.
Ill még valami jut eszembe. Én aki "normális" vagyok előfordult azért olyan hogy nagyon nehezen jött meg, mondjuk 35 napra iszonyú kínlódással. Szóval 31 nap még nem sok.

Rita írta...

Köszi Lányok :) A nagy siránkozásomra ma elindult valami. De a progi tuti nincs rendben, azért is nem ment fel a hőm szépen. Fella, egyébként nemrég elhatároztam, hogy igen is hiszek a csodákban...bármi lehet :)

Estsanatlehi írta...

Hát egyszerűen rossz helyre van behúzva a peteérés (A Ciklus egy kalap szar ilyen szempontból, miért nem a Fertin görbézel?), később volt az ovuláció, én 18-21CD közöttre tenném, tehát még bőven benne van a 14DPO, ha pl. ma jött/jön meg...

Rita írta...

Igen, 18-án volt....ma kiderült :) Megjött :)))