2014. július 24., csütörtök

If I had money


Azon gondolkodtam este, azaz éjjel, amikor nem tudtam elaludni, hogy ha nyernénk a lottón, miket csinálnék. Nem olyanokra gondolok, hogy vennénk pár lakást, autót, világ körülüli útra mennénk, segítenénk szüleinknek, tesónknak. Ezek alap dolgok. Olyanokra gondoltam, amit csak magamért, a saját boldogságomért, kiegyensúlyozottságomért tennék meg.

Nos, én ezeket válogattam össze:

1. Indul szeptemberben egy életvezetési tanfolyam, amire úgy elmennék. Egy éves, hétvégi
    kurzusokkal, és  olyan tanárokkal, mint Vekerdy Tamás és Alföldi Róbert....de 250 ezer forint :(
2. Minden nap járnék angolra, hogy hipp-hopp megtanuljak profi  szinten....sőt, talán
    inkább külföldre költöznék pár hónapra.
3. Folytatnám a csellós pályafutásom. Na, nem mintha lenne bármilyen pályafutásom is.
    De ezt úgy elkezdeném.
4. Tuti, hogy eljárnék egy festő, rajz tanfolyamra....mostanában megőrülök a művészetekért.


Hát ennyi. És az a vicc, hogy tulajdonképpen ezeket most is megtehetném. Na jó, azért lelkifurdim lenne, hogy ennyit költök. De ha ezeket csinálhatnám, az nagy boldogság lenne. :) Úgyhogy most támogatókat keresek :D Havi szinten 250 ezerből szerintem kijönnék. Na, valaki? Senki? :D

Egyébként reggel eszembe jutott, hogy vajon miért nem tudtam, csak éjjel kettőkor elaludni. Háttt, este csináltam kávé fagyit, volt vagy 4-5 dl. Ezt mind bevágtam. De mentségemre legyen mondva, hogy nem bűnözés volt. Kókusztej, xilit, kávé, tojás, nyírgyökér liszt volt benne...tiszta paleo :)

Nektek vannak hasonló vágyaitok?

6 megjegyzés:

Popi írta...

Én imádok úszni, így szeretnék egy akkora fűthető és lefedhető medencét, amiben ezt minden nap megtehetném. No persze ehhez vagy egy nagyobb kert, vagy egy nagyobb ház kellene ;)
Kívánom, hogy valóra váljanak a tieid! :)

Heniiii írta...

Elsőként az életvezetési tanfolyamra mindenképp elmennék, mert az önfejlesztésbe, edukációba befektetett pénz megtérül, az ilyen típusú elgondolkodtató előadások mindig inspirálóan tudnak hatni rám. Érdemes megkérdezni, lehet-e részletekben fizetni. Majd az angolt is folytatnám, eredeti angol-angol tanár nincs manapság? vagy nagyon drága? Kívánom, találj valami akár átmeneti pénzforrást, pénzkereseti lehetőséget, amiből ezeket fedezni tudd! :)

Heniiii írta...

ja és nekem ilyen (jelenleg nem teljesíthető) vágyam egy kertes ház lenne, úgy hiányzik a gyerekkoromban megszokott kertészkedés, és az, hogy munka után napnyugta előtt kimegyünk, kiülünk a frissen fellocsolt kertbe :)

Pocilakóra várva írta...

Pont eszemben voltál a minap...a bakancslistád.../révén/...

FElla írta...

Hát ja ezek nem is luxus kívánságok.
Amúgy szerintem angolbol nagyon sokat segít ha (1) olvasol, rengeteg ilyen light-os csajos regény van amit könnyű olvasni és tele van valós napi szófordulatokkal, (2) megveszel tévésorozatot (pl a Friends ebből a szempontból nagyon jó) és szisztematikusan végignézed előbb feliratozva, majd kiszótárazod majd anélkül.
Nem gondolkodtok kiköltözni egy időre valahova? Gyakran említed szerintem te vágynál.

Rita írta...

:) Lányok. Jó kis vágyak...és ezek is megvalósíthatóak!

Fella, megy a tanulás. Olvasok is, hallgatok is :)