2014. augusztus 31., vasárnap

Ítélet


Egyelőre csak az enyém, de eléggé véglegesnek tűnik :(

Nem nőt a nyhártya. Tavaly a beültetésnél 5mm volt. Idén márciusban a menstruáció után 4 mm, most a peteérés után 3 nappal 4,7 mm, és ma, 9 nappal a pé után 5 mm. Ezek annyira pici különbségek, hogy simán beleférnek a mérési hibaszázalékba, szóval kb. 4,5 mm és kész....csak azt tudnám, hogy mi válik le havonta.

Nagyon szomorú vagyok. Bíztam benne, hogy 1-2 mm-t azért gyarapszik ezalatt a közel egy hét alatt. Nem tudom hogyan tovább. Eléggé valószínű az Asherman, így kelleni fog az a tükrözés. Azután pedig a JóIstenre bízom magam....ennyit tehetek :(

7 megjegyzés:

Csigusz írta...

A jo fenebe! Ez tenyleg nem tul jo hir... Kene tukrozes az valoszinu de azert hatha meg ido kerdese. Hatha. Es valamivel helyrehozhato, javithato.

FElla írta...

Sajnálom Rita. Nem tudom hogy azzal meg tudlak-e nyugtatni, de látod az én esetemben le se sz..ják a saját méhnyálkahártát hanem adják az ösztrogént kérés és mérés nélkül. És ez úgy tűnik működik.

Rita írta...

Ha Asherman, és fel tudják oldani az összenövéseket, akkor talán picit javítható a helyzet. Olvastam Ashermanos pozitív történeteket is.

Fella, tavaly annyi ösztrogént kaptam (3x3-at az Estrimaxból), hogy elájultam....nem segített az sem :(

FElla írta...

Na erre már nem emlékeztem. Hááát akkor azért örüljünk annak ami van. (már úgy értem a jó dolgoknak amik történtek veled). A tükrözéstől az eredménye miatt félsz vagy miért remélted hogy nem kell?

Rita írta...

Nem is tudom miért. Az eredményt tulajdonképpen már tudom. Ha nem Asherman, akkor nem tudom mi lehet, de akkor talán még nagyobb a baj. Végülis nem is félek semmitől, csak legyek már túl rajta. De valószínű csak valamikor december környékén tudok elmenni...nem szabival kellene kezdenem az új munkahelyen :) (Már, ha kapok szabit a próbaidő alatt. Mondjuk 6 hónap a próbaidő, csak adnak.)

Heniiii írta...

Ez a tükrözés a hiszteroszkópia Ritus? Van nyh, én bizakodó vagyok, kicsit még összhangba kell hozni a hormonokat, ill. ha most abban is vannak, több hónapig legyen így, hogy minden idővel lereagálja. Nekem mindig az cseng vissza, amit az egyik dokim mondott, kell a periodicitás, hogy újra befogadó legyen a méh. Én hiszek benne, hogy lesz az vastagabb!

Rita írta...

Igen, Heni, gondolom az lesz. Múlt hónapban azt hittem én is, hogy javulás van, de ez az 5 mm elkeserített. Kíváncsi leszek, hogy ebből milyen mennyiség lesz. Most úgy tűnik, holnap megjön.