2014. augusztus 31., vasárnap

Goodbye August


Gyorsan elrepült ez a hónap is, és végülis egész jó végződött. A közepe felé azt hittem, hogy semmi sem jön össze a kívánságaimból, aztán csak összekaptam magam.


A 28 napos ciklus ugyan nem jött össze, de nagyon szépen alakul így is görbém, és nem is baj, ha egy hónapban csak egyszer jön meg....jó lesz nekem a kb. 33 napos ciklus is.


Nyugodt nyaralós napokat se igazán kaptam, közbejött az allergia, meg a munka miatti izgalmak, de azért jó volt nagyon együtt lenni.

Új munkahelyet viszont kaptam, ami tök szuper :) A nyaralás első napján reggel megbeszéltem egy 4 órás munkát, majd este hívtak, hogy menjek interjúra egy másikra. Ha jön, csőstül jön, ez most beigazolódott.

Szuper vérvételi és uh eredményeket is kértem. Nos, a vérvételi eredményeim elég jók lettek, az uh már kevésbé. De ma megyek lecsekkolni, hogy alakult a továbbiakban.

A nyaralás alatt szerettem volna festeni, vagyis elkezdeni, mert úgy éreztem, hogy nekem ez most kell. Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem ez az én utam. Nem hiába léptem le róla anno. Azért próbálkozom még...egyszer biztosan.




A diplomamentőben sikerült jelentkeznem arra a tanfolyamra, ahova akartam. Persze ez még nem garancia semmire. Szeptemberben még lesz egy felvételi....de ez már a szeptemberi kívánságaimhoz tartozik.

Veletek mi érdekes történt augusztusban?

5 megjegyzés:

Csigusz írta...

Te most szivatsz? Ezeket Te festetted es nem tetszenek?! En lehet, hogy az egyik labujj percemet odaadnam cserebe, hogy igy tudjak ;)

Rita írta...

:D de lökött vagy. Ilyet bárki tud, még te is, az tuti ;)

FElla írta...

Én pl biztos nem. Nekem nagyon tetszenek.

FElla írta...

A fatörzsnek a "csíkozása" vagy nem tudom hogy ezt hogy mondják állati jó. Szóval olyan hogy tényleg látszik a fakéreg.

Rita írta...

Köszi Fella :)