2014. augusztus 26., kedd

Ciklus monitorozás - 1. fejezet


Hétfőn kockáztattam, és elmentem vérvételre, ultrahangra. A héten megyek még holnap és pénteken. Azért volt kockázat, mert megint össze-vissza értékeket mérek reggelente, és megemelkedett ugyan a hő, de a fene se tudja, hogy mikor volt pontosan a peteérés. Ha, megjön, kiderül. Eddig így állok:


Csomószor nem tudtam rendesen hőt mérni, lehet, hogy a lázat megelőző napot se kellene beírnom. Ha azt a 36,7-es hőt kiveszem, egész jól látszódik, hogy hol is lehetett az ovu. Ha hiszek ennek a görbének és a Fertilitynek, akkor hétfőn az ovu utáni 3. napom volt.  
Az ultrahangon nem kaptam jó híreket. Vagyis az jó hír, hogy látszott, hogy volt ovu (soha nem láttam ilyen uh felvételt rólam, pedig volt pár uh-m). Az viszont elég elkeserítő, hogy 4,7 mm volt a nyh. Így kénytelen vagyok pénteken is elmenni egy fizetős uh-ra, mert látni akarom, hogy ez alatt a 4 nap alatt gyarapszik-e valamit.

A hétfői vv eredményeim ezek lettek, ha minden igaz, akkor az ovu utáni 3. (vagy 2.?) napon:
Lh: 9,33 IU/l (follikulárisban: 2,39-6,6; középidőben: 9,08-74,24; luteálisban: 0,9-9,33)
Fsh: 4,83 IU/l (follikulárisban: 3-14,4; középidőben: 5,8-21; luteálisban: 1,2-9)
Progeszteron: 27,7 nmol/l (follikulárisban: 1-3,8; luteálisban: 2,3-56,6) itt mindjárt elérem az 1. trimeszteres határt (29,6) :D
Ösztradiol: 547 pmol/l (follikulárisban: 0-308,4; középidőben: 125-1468; luteálisban: 99-903)

Igazából nem értek hozzá, de szerintem ezek jó eredmények, ilyen eredményekkel, vastagabb nyh-t kellene növesztenem, ugye? A nyh növesztésben az ösztrogén játszik szerepet? Örülök is meg nem is. Olvastam tegnap, hogy egy 27 hetes kismamának 4+4 hetesen 5 mm-es nyh-t mértek. Úgyhogy talán van remény...bár ez akkor sem normális. Lehet nem úszom meg a tükrözést :(


2 megjegyzés:

Heniiii írta...

Az eredmények tényleg jónak tűnnek! Mennyinek kellene ilyenkor már lennie a nyh-vastagságnak?

Rita írta...

Szerintem minimum a duplájának :(