2014. augusztus 25., hétfő

A 3 legfontosabb


Jaj, ma tervezgetni kell! Hiszen mindenféle bolygó állások vannak! Szóval az én terveim, céljaim....a statégia:

A konyhaszekrényen kinn van a varázstáblám, amit még másfél éve készítettem. Egész sok mindent kipipálhatok róla, így remélem ezentúl ezt is: I love (szívet nem tudok betenni) my job. Ja, igen. A nehezebbik utat választottam, elfogadtam az állami munkát.

Van a varázstáblán más is, például a nyelvvizsga. A tervem, hogy bejutok a diplomamentőbe és fél éven belül megcsinálom a nyelvvizsgát.

És jövő év elején megyünk lombikra! Ami persze sikerül :)

Hát ezek most a legfontosabbak...persze van még 10000000 terv és kívánság, de azokat majd szépen sorban, az aktuális havi hello-goodbye rovatban :)




5 megjegyzés:

Heniiii írta...

Nahát-nahát! Majd mesélj, mi alapján döntöttél! Hajrá célok és bolygó-együttállások! (meddig tart a Skorpióknak ez? :))

U2 írta...

Húúúúúú, Nálad is vannak ám történések :-) Szerintem jól döntöttél. Apró léptek :-) és minden további célod, kívánságod is valóra válik! Elkezdődött a felemelkedés, most már aztán senki sem állít majd meg!! Éljenek a trigonok!

Rita írta...

Hú, Heni, nem tudom. Remélem jó sokáig...bár attól tartok csak ma volt ez. De a nagy tervek bennem megszülettek :) majd írok a döntésről :)

Köszi U2! Én is ezt érzem :)

FElla írta...

Szerintem is jól döntöttél. Azért egy állami állás az legalább tuti, megvannak a szabályok (már úgy értem a munkáltatónak is be kell tartania őket). Mikor kezdesz?

Rita írta...

Fella, még nem tudom pontosan, kb. két hét múlva.