2014. augusztus 24., vasárnap

Más is?


Ti féltek a változásoktól? Ugye igen? Ugye nem csak én vagyok ilyen defektes?


Tudom, hogy kell, tudom, hogy én akartam, és akarom persze most is, de akkor is félek, sőt mi több: rettegek. 8 éve élem ezt az életet, 2006-ban alapítottuk a céget. Emlékszem előtte hatalmas vigyorral jártam be dolgozni az első munkahelyemre, mert imádtam, hogy dolgozhatok, hogy fontos vagyok, szerettem a munkatársaimat is. Most talán úgy érzek, mint mondjuk egy kismama, aki 3 év után visszamegy dolgozni.

Kis humoros :D

Izgulok....és utálok izgulni....

Egyébként ezt olvastam ma:

"A hétfői újhold egészen különleges lesz. Az újhold azt jelenti, hogy a Nap és a Hold a Szűz jelében együtt áll. Minden újhold egy új esély arra, hogy valami, illetve bármi újba fogjunk bele, hiszen ilyenkor egy új ciklus indul el.
A különlegesség oka, hogy ezen a napon lesz az égen egy másik együttállás is: Mars és Szaturnusz találkozik a Skorpió jelében. Ez egy ritka konstelláció, 30 éve nem volt ilyen, és legközelebb 28 év múlva lesz. Minél ritkább egy bolygóállás, annál intenzívebb a hatása, ráadásul a Mars a Skorpióban „otthon van”, latinul domicil, vagyis a legtöbbet adja azoknak, akiknek van Skorpió érdekeltsége: pl. Nap, Hold, ascendens, születési uralkodó bolygó, vagy más bolygó.

Mindehhez a Szaturnusz hozzáadja azt az összeszedettséget, ami erősíti a Szűz újhold hatását, szóval ez egy kiváló alkalom arra, hogy új terveket, új stratégiát, új célokat írjunk össze."

Én skorpió vagyok, úgyhogy holnap össze is írom az új célokat, terveket :)




4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne is monddddddd! Dettó! Még jó, hogy írtad ezt az együttállást, így kevésbé leszek betojva holnap.
Rita, meglátod, amikor ott leszel, minden megy magától, mint a karikacsapás! Ne agyaljál ilyen sokat, a zélet megoldja önmagát, mondják az öregek, mondhatom így én is. Csakis jó lehet és punktum!!!
Beja70

Rita írta...

Bejus, akkor legyünk holnap nagyon erősek, és magabiztosak :) És majd írjál blogba, hogy milyen volt! :)

Heniiii írta...

Ne félj, take it easy, higgy magadban, a változás az egyedüli állandó dolog az életünkben :)

Rita írta...

Igaz! :)