2014. augusztus 22., péntek

Beindulnak a fogas kerekek


Ma délután csöngött a telefon. Az a lány hívott, aki tegnap interjúztatott. Azzal kezdte, hogy tegeződjünk...na, ekkor már tudtam, hogy nem azzal fogja folytatni, hogy sajnálom, nem téged választottunk. Felvettek! És komolyan mondom, hogy ez akkora lökést adott, mint még semmi. Hiába vacilláltam eddig, most nagyon húzok afelé, hogy elfogadjam. Eddig azt hittem, hogy szar vagyok, nem vagyok jó semmire. Most pedig felvettek egy helyre, ami nem is akármilyen:) Hétfőn persze meghallgatom a másik munka lehetőséget, aztán döntök. Közben rájöttem, hogy a lombikot nem fogom, nem kell emiatt eltolni. Fél évet lehet, hogy így is, úgy is halasztani kellene, hiszen endó doki még nem bólintott rá. A cikluskövetéses vérvételeket, ultrahangot meg tudom oldani munka előtt, illetve után, a beültire meg  majd veszek ki szabit.

Angol tanfolyamra munka után fogok járni, a külön óráimra még nem tudom hogyan, mert a legkedvesebb angol tanárom be van délutánonként táblázva....nagyon sajnálnám, ha nem tudnám folytatni vele. 
Most tiszta lázban égek, bizonyítani akarok minden téren, nem csak a munkában. Nyelvtanulásilag, baba ügyben. Érzem, hogy ez a munka lehetőség kimozdít ebből a masszából, amiben most vagyok, amibe bele ragadtam. Érzem, hogy végre beindultak a fogas kerekek. 7 éve várok erre. 7 éve szeretnénk gyereket, csak ekörül forgott minden. Most más is előtérbe lép, és ezáltal jön majd szépen a baba is, érzem :)

Tudtam hogy idén történik majd valami. 35 éves leszek, eljött egy újabb 7 éves periódus kezdete, nálam ez mindig nagy (jó) változásokat hozott. Remélem most is így lesz!

10 megjegyzés:

Csigusz írta...

:DDDDDD Na tessek! Ez am a szinkron ;) Gratulalok! Jo erzes, mi? :))))

Rita írta...

Hát Csigusz, mi tényleg jól összehangoltunk most :D Hihetetlen

Cicmorgó írta...

Gratulálok! Ügyes vagy!

Pinkman írta...

Ügyes vagy!Gratulálok:)

Heniiii írta...

Szárnyal a lelked, gondolom :) Gratulálok Ritu!!!!

FElla írta...

Gratulálok nagyon ügyes voltál. Bármelyiket is választod!
Szerintem a tanulást ki lehet bírni munka mellett én is itt tanutam meg itt lifetime learning van, mindenki folyamatosan továbbtanul (mi is). Érdekes én is hiszek a 7 éves periódusokban és sajna már nem olyan sok van hátra nekem 42-ig...

Csigusz írta...

Mondjuk, ha azt vesszuk, hogy iden nyaron tolodott be a 8. ev nekem munka nelkulisegileg... meg volt a het ev munka nelkul hmm...erdekes. Nade ez most itt nem rolam szol :DDD

Bejus70 írta...

IGEN! Nagyon-nagyon örülök, Ritu! :)
Egy ekkora változás óriási löketet ad az embernek! Jó lesz, meglátod, jó lesz, nekem elhiheted! ;)
Gratulálok! :D

Rita írta...

Köszönöm, drágák vagytok!!!!!!!!

Popi írta...

ÍGY LESZ! :)