2014. június 30., hétfő

Javuló tendencia :)



Bár az épp aktuális még nem ért a végéhez, de már csak napok kérdése :) Persze hogy milyen lesz a minőség, azt nem tudom, csak reménykedem, hogy végre azon a téren is javulásnak indulok. Mindenesetre pár hónapon belül kiderül minden. Az endó dokis konzultáció után szeretnék egy vérvételes, ultrahangos ciklus követést, majd ha ott baj lesz (nem lesz!), akkor jöhet a tükrözés. De én reménykedem a legjobbakban :)





A javulás szembetűnő...egyre nagyobbak a számok a görbéken. Rövidül a ciklus, jobban elfér a görbe képen :D

10 megjegyzés:

Bejus70 írta...

De még milyen szépen javul! :)
Vééégre! :D

Popi írta...

Jujj de jó! :)

Rita írta...

:) Köszi Csajok! Én is örülök .)

Csigusz írta...

;) Szembetuno?! Miazhogy tavaly jo ha ketszer megjott magatol, nem?

Rita írta...

Ja-ja. Pont 2x január, március, ha jól emlékszem. Azután semmi.

Heniiii írta...

Szuperséges! :)

U2 írta...

Szép :-) Hol a fenében van ilyen elektronikus úton vezethető ovu-naptár. Már agyon kerestem minden oldalon, de sosem találtam. Csak nyomtatható verziót....

U2 írta...

Tuti én vagyok a béna, a ciklus.hu-n már többször kutattam, el van dugva valahol?? :-)

Rita írta...

Pedig a ciklus.hu az :) Rákattintasz arra, hogy Diagram, akkor kiadja a vezetett görbédet, és ott a görbe alatt van egy olyan szöveg, hogy: Ezt a diagramot az alábbi linkkel oszthatod meg másokkal: és itt a link :)

Estsanatlehi írta...

Aszta, Ritus… olyan ritkán írsz, hogy én is ritkán kattintok, aztán erre ez van: spontán ciklusok. Ez igen! :)