2014. június 20., péntek

Kúra



Hétfőtől újra belevetem magam egy vitaminkúrába :) Azaz mind a ketten, mert G-t is teletömöm mindenféle jóval.  Azért hétfőtől, mert addigra pont elfogynak azok, amiket eddig is szedtünk. Az sem volt kevés, na de most aztán :)

Ehhez a mennyiséghez, már szükséges volt beszerezni egy gyógyszeradagolót, ami tök szuper, mert így egy hétre ki tudom osztani az adagokat, és nem kell minden nap ezzel szórakozni. Mert egyébként az egész vitamin szedésben ezt utálom a legjobban...na jó, mást nem is utálok benne. Ja, és mivel hiába csak 3 havi adag az itt látható mennyiség, elhúzzuk 6 hónapig, úgyhogy kellett egy elosztási táblázatot is csinálni, nehogy valamiből többet szedjünk a kelleténél, aztán jól elfogyjon itt idő előtt. Ez így egyébként 35 rugó volt + jön még hozzá B komplex is, ami most lemaradt a képről. Aztán vannak még a gyógyszereink is, szóval jól megtelik majd a mi kis adagolónk :)



 


A vitaminokról Ezüstmackó írt már a saját blogjában, úgyhogy én most  nem írom le, hogy mit mire. + sok vitamint a fészes pajzsmirigyes csoportban tanácsoltak. D vitamint most nem szedek, abból jól betankoltam télen és tavasszal. Most majd napozok, aztán majd ősszel újra elkezdem. Valószínű jön még ezekhez Magnézium és C vitamin is, azokat valamikor beszerzem még. 
Tiszta izgatott vagyok egyébként, mintha tutira csoda történne, ha elkezdem szedni őket :D

Ezt meg csak úgy megmutatom. Rajzolhatnékom volt :)

10 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

De jó a rajzod! :)

Csigusz írta...

Fini ;) Huu de gyonyoru rajzi :)

Csigusz írta...

Huuu de jo a rajzi!!!

Rita írta...

:D Csigusz :DDD ennyire azért nem jó rajz :D (gondolom azt hitted, hogy az első megjegyzésed nem sikerült)

Pinkman írta...

Szia Rita!Pedig nagyon szép ez a rajz, tényleg. Kellene egy rajzos blogot is csinálnod:) (ha még nincs:))Üdv: P

FElla írta...

A vitaminok felét nem is tudom mire szolgál. Én kicsit már belefáradtam a vitaminszedésbe, már tiltakozhik a garatom néha nem bírom lenyelni ezeket a bogyókat.
Amúgy hogy néz ki ez a gyógyszeradagoló? Jó ötlet, nekem is a leghosszabb idő kiválogatni (főleg a férjemnek aki fel em ismeri hogy melyik vitamin micsoda).

Rita írta...

Pinkman, most, hogy mondod. Tök jó lenne egy ilyen blog. Csak ahhoz többet kellene rajzolni, meg festeni...hú, felcsigáztál :)

Fella, ebben én még lelkes vagyok. Én most a diéta és mozgás terén fáradtam el picit :( (mindjárt mutatom a képet ;)

mrsg írta...

húúha mennyi bigyó :D illetve bogyó ;) a rajz szuper, nah én ilyesmire nem leszek soha képes :D

Bejus70 írta...

A pitypangodért abszolút odáig vagyok, rögtön látom benne a petesejtet megtermékenyítő spermiumokat meg a szedercsíra állapotot is, ugye Te is így akartad eleve?

Rita írta...

:D Bejus....köszi, hogy felnyitottad a szemem!