2014. június 26., csütörtök

Úgy szeretem


Ez alkalommal hat órát vigyázhattam rá. Ebben benne volt két etetés, két altatás, peluscsere és sok-sok játék. Amikor felkelt a szundiból, odafeküdtem mellé. Ő felém fordult, majd cirógatott, nevetgélt, amikor belepusziltam a nyakába, vigyorogva behúzta azt. Láthatóan nagyon boldog volt, és nagyon-nagyon boldog voltam én is.
  

Ha becsukom szemem, őt látom. A huncut mosolyt a gyönyörű kék szemeiben, a kis gödröcskéket az arcán, amit csak akkor látni ha mosolyog (tehát majdnem mindig). Jaj, én úgy szeretem az én kis keresztlányomat :)
 
Jó lenne többször átélni hasonló pillanatokat. Jó lenne mindig, minden nap :) Talán egyszer, talán...








1 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Ezek a bemelegítő hadműveletek, vedd úgy őket! Kis edzés, hogy ne legyen izomlázad... ha majd érzed a százszorosát, ezerszeresét! :D
Mert annak úgy kell lennie!!!