2014. július 15., kedd

Tornázom


Újabban megint tornázom. Mondjuk a múlt heti Balcsizás alatt megszakadt, de amint hazaértünk folytattam :)
Az első hetekben úgy alakult, hogy reggel 6-kor keltem, kicsit magamhoz tértem, majd kezdődhetett a kb. 20 perc mozgás. Aztán persze a rövidke nyaralás alatt eltunyultam. Olyannyira, hogy nemhogy tornázni nem tudok reggel, de felkelni sem. Úgyhogy amióta vissza jöttünk, inkább esténként tornázom 7-8-9 órakor, de tegnap pl. este 10-kor fejeztem be.
Találtam nagyon jó kis videókat a youtube-on, meg is mutatom, hátha más is kedvet kap: (csak linkek, mert a videókat most nem engedi betenni)

Az edzés naptár: http://www.scribd.com/doc/210889797/30-Day-Fat-Burn-Workout-Calendar
A tornák: https://www.youtube.com/playlist?annotation_id=annotation_3414899981&feature=iv&list=PL1c41tQdiDhPkUERLFje9twkoHtPkWr1l&src_vid=QECX7YvzF_c

És ezt engedte:



Úgy csinálom, hogy a fenti kisvideókból megcsinálok minden nap egyet. Ez 10 perc. Majd választok még mellé valami 8-10 vagy 15 perceset. Így nagyon változatos, nem unom meg, és eszembe sem jut abbahagyni a torna közepén. Az izomláz garantált, konkrétan menni alig tudok :)



6 megjegyzés:

NMartina írta...

:) Én telefonról most nem látom ,de! !! Aa 20 perc nagyon szimpi. Ha tornázom akkor nekem is a körül szokott lenni a napi adag. :)

Rita írta...

Igen, azt valahogy még kiböjtöli az ember :)

Heniiii írta...

De jók ezek a videók! :)

Bejus70 írta...

Hű, de köszi! Már épp azon kezdtem töprengeni, mit csinálok az én 30 naposom után? :D

FElla írta...

Jajj ehhez kérek egy új térdet!!!

Popi írta...

Bárcsak rá tudnám szánni magam én is! :)