2014. június 9., hétfő

Rubik kocka és fagyi



Ma meglehetősen rossz napom van. Egyedül vagyok, G reggeltől estig dolgozik. Tv-hez nincs kedvem és nagyon semmi máshoz sem. Kb. tök csöndben ülök a lakásban. Elkezdtem tornázni, de abbahagytam. Ettem sütit 10-kor, és ez annyira megterhelte a gyomrom, hogy azóta se semmit (este 19.00 van). Délután aludtam egyet a nagy unalomban. Hogyan lehetek ennyire motiválatlan? Szörnyű, annyira idiótának érzem magam.

Azért valamit mégis csináltam. A nagy magányomban reggel elővettem a több éve itt porosodó Rubik kockánkat. Sosem próbáltam kirakni, úgyhogy gondoltam keresek egy jó kis youtube videót, és addig nem nyugszom, amíg ki nem rakom. Nem mondom, ráment a napom, de a végén sikerült. A délelőtti tanulás után 2 sort már viszonylag hamar kiraktam délután. A 3. sor picit még bonyesznak tűnik így első nekifutásra, de majd gyakorolok :) Mondjuk csak azért tűnik nehéznek, mert a videó végén elsötétedik a kép, és csak azt hallom, hogy hogyan kellene kirakni, látni viszont nem látom :D A végén azért sikerült:


Tökre büszke vagyon magamra. Mondjuk ennél már csak akkor leszek büszkébb, ha videó nélkül kirakom a 3. sort is.

Na, megyek eszem valamit.....ja, azért egy kis fagyit csináltam ma. Volt itthon éretlen sárgabarack, ami nem volt valami fini, így gondoltam simán beáldozom. Mézzel édesítettem rajta picit, mivel csak eritrit van itthon, az meg nem igazán olvadós, vizet meg nem akartam a fagyihoz tenni. Az van ugyanis, hogy megint rászoktam a fagyira. Mondjuk többnyire paleo fagyit eszem (Alléban lehet kapni), meg néha lecsúszik egy kis 100% pisztácia is, ami nem tudom mennyire 100%, hiszen nyilván cukor van benne, és akkor már nem 100%, de túl sok tejszín biztos nincs benne, mert bajom nincs tőle (kicsit hosszú lett ez a mondat). Szóval két napja ettem nempaleeosat, tejszínes fagyit is. Hááát, a délutánt a wc-n töltöttem, de nem baj, most legalább tudom, hogy olyat többé nem. Tavaly olyan ügyes voltam, nem ettem semmi bűnöset. Idén ez nem megy....még jó, hogy a pajzsmirigy gyogyótól lefogytam picit, különben most tuti kiborulnék.

Ja, és nem akarok ám depis blogger lenni. Igyekszem lelkes lenni, kreatív és motivált :)
Úgyhogy vacsi után jól el is elmegyek G elé a munkahelyre bicajjal. Legalább mozgok picit.


1 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Ó, kiráktál egy bűvöskockát! :D Te, ez nálam akkora szó! Rajta is van a nem létező bakancslistámon! Elismerésem! :D
A depin túllendülsz hamarosan, már csak azért is, mert az most az enyém és Neked főleg nem adom oda! :)

(Néha olyan jó nem kreatívnak és alulmotiváltnak lenni, csak bámulni kifelé a fejből és nem csinálni semmit. Bűnözzél, aztán huss jön.)