2014. június 25., szerda

Haverok, buli, fanta



Nem ám, csak: Hajam, lombikérdekesség, ciklusom (csak ez nem tetszett főcímnek).

Hétfőn voltam fodrásznál. Annyira útszéli kurvás sárga volt már a hajam, hogy muszáj voltam kezdeni vele valamit. Hugim most nem tudta vállalni a festést, márpedig nekem azonnal kellett, úgyhogy felkerestem itt Pesten egy viszonylag híreset, sok pénzért, és befestettem. Nem mondom, hogy tökéletes lett :p

Miközben vártam, hogy a festék tegye a dolgát, olvasgattam. Az ELLE magazin 2013. júniusi száma akadt a kezembe. (A dátumot illetően, mire haza értem, elbizonytalanodtam, de asszem egy évvel ezelőtti volt). Szóval olvasgattam, és egyszer csak egy nagyon érdekes cikkhez értem. Egy NewYork-ban élő doki (Tóth Attila) meddő házaspárokat kezel. Mégpedig elég komoly antibiotikumos kezeléssel. De a komoly alatt nem ám egyszerű gyógyszeres kúrára kell gondolni. Ő úgy gondolja, hogy a meddőség nagy részét (méhenkivülit, elzáródott petevezetékeket, magzatelhalást stb.) a chlamydia okozza, amit sokszor a szarabbnál szarabb tesztek ki sem mutatnak. Az antibiós kezelést a pár mindkét tagjánál alkalmazza, mindenféle katéter segítségével, amit a nő méhébe, a férfi végbelébe vezet fel, majd jó pár hétig folyamatosan átmossa a méhet, prosztatát és még ki tudja mit. Elég durva lehet.
Persze most tök feleslegesen csigáztam fel bárkit is, mert itthon ilyen kezelés nincs...csak érdekes, hogy mik vannak.


Meg írok arról is, hogy ma reggel letekertem bringával vagy 20 km-t szinte egyhuzamban, őrült tekeréssel, itt a városban, úgyhogy most tisztára kivagyok. Nem mondom, voltak olyan képzeteim közben, hogy mindjárt szívinfarktust kapok....dobogott rendesen :)

By Bluebutton Studio

Ja, és valamiért mostanában tiszta izgalomban vagyok. Mintha valami fontos eseményt várnék, vagy vizsgára készülnék, vagy nem is tudom. Pedig nem tudok semmi ilyesmiről :)


És még egy kis ciklus kép is a végére (szerintem biztató, főleg, hogy még csak a 25. ciklusnapon tartok):

.


3 megjegyzés:

Csigusz írta...

Inkabb haverok, buli, Janka :D

Rita írta...

:D jaja...erre én is gondoltam :D

Popi írta...

Híresben csalódtam már én is :(
Gratu a tekeréshez!
Kíváncsi vagyok mit jelez előre ez az izgalom :) ha rájöttél írd meg!!!