2014. június 3., kedd

Én naív....






Végül így zártam a ciklust. 39. napra, 37-es hőkkel, és, ha akarom, 14 napos luteálissal. Az utolsó napokban megnéztem az elmúlt évek hőgörbéit. 2008-2010-ig rendszeresen vezettem, akkor még volt értelme. Nos, egyetlen egyszer volt ilyen magas a hőm (bár akkor is csak 2 napra), amikor az 1. méhenkívülim volt. Előtte és azóta se, soha, úgyhogy azt hiszem okkal voltam boldog és vártam nagy reményekkel ezt a vérzést. Azt hittem végre hatnak a gyógyszerek, az olajok, a teák, a vitaminok (közöttük a nagy dózisú E vitamin). Tévedtem. Megjött a 39. napon, majd másnap is, mára pedig kb. el is múlt. Ez a két nap is olyan volt, hogy....ááá szót sem érdemel. Vérzésnek tekintem, mert piros színű volt, de iszonyú gyenge.

Két hónap múlva újra kontroll. Bár a pajzsmirigy értékeimen nem kell már sokat javítani. A cukor meg, lassan már nem is érdekel. Mindenesetre most épp nem szedek Meforált, meglátjuk, ez mozdít-e valamit jó irányba. Vagy rosszba, de akkor majd megint visszatérünk rá, és belőjük az adagot valahova a 250 és az 500 mg közé.

Ebben a ciklusba, ha felmegy a hőm, elmegyek egy uh-ra. Egyszerűen látnom kell, hogy mekkora a nyálkahártya. Így legalább tudom majd mondani a dokinak is. Hogy időt nyerjek, el kellene mennem vérvételre is. Ösztrogén, Prolaktin, Tesztoszteron, majd a 21. nap környékén progeszteront nézetni. De ezt már csak a következő ciklusban tudom, ami remélhetőleg a hó végén vagy júli lején lesz. Lehet, akkor kellene az uh is, hogy legyen egy komplett ciklus követésem. 

Hát ezek vannak most....éppenséggel nem vagyok teljesen happy.



1 megjegyzés:

mrsg írta...

Ritus kitartas es elhiszem hogy nem vagy happy, de azert lassuk be hogy ugyan keves verzes volt de piros volt es legalabb volt, a semmitol azert megiscsak tobb . Olellek millioszor