2014. június 28., szombat

Hormonok


Milyen jó is az, ha vannak, ha működnek. Most épp úgy, hogy végigbőgtem úgy 3-4 órát. Ez normális? Peteérés után vagyok egy héttel. Soha nem volt még ilyen (nyomós ok nélkül órákig bőgni). Még lombikkor sem, pedig ott aztán kapjuk a hormonokat.

Úgy kezdődött, hogy reggel a piacon egyszer csak felforrt az agyvizem azon, hogy nem tudom, hogy mit is vegyünk, nem tudom, hogy mit főzzek, és különben is. Miért kell nekem mindenféle hülye diétát követnem, miért nem ehetek főt kukoricát, ha épp azt kívánom. Vagy sajtos-tejfölös lángost. Úgyhogy kb. a bőgés határán legszívesebben dobtam volna mindent a kezemből, és jöttem volna haza (vagy világgá), csak G. miatt folytattam a vásárlást.
Aztán amikor pontban délben hazaértünk, konstatáltam, hogy semmi, de semmi nincs itthon, amiből valami ebéd félét rittyenthetnék, sőt a hűtő is szinte üres annak ellenére, hogy több, mint 10 ezret elköltöttünk a piacon. Felszívtam magam, mondván na jó, akkor leszarom, eszem egy répát egy kis tonhallal. Nagy ebéd, mi? Aztán a gép elé ültem dolgozni kicsit, de azon is felhúztam az agyam, és csak bőgtem, mint egy hülye. Majd amikor elegem volt a hülye (most épp ez a kedvenc szavam) rajzokból, bevonultam a hálóba, és folytattam a bőgést...




3 megjegyzés:

Csigusz írta...

Jajj, Ritam! :(((
Osszegyult...
En is szoktam kajaval szenvedni volt hogy egyszeruen sutottem edes burgonyat es azt eszegettuk fel a kanapen fekve fogpiszkaloval. Van ilyen is. Tenyleg mindennap foznunk kell szinte, tok nehez.
Elore kene kitalalni egy hetre es ugy bevasarolni, de erre meg sose tudtam magamat ravenni, sot regota listat sem csinalok, ami nagy baromsag, mert alapveto dolgokat felejtek el :(

Rita írta...

Össze :( de szerencsére így estére elmúlt a világvége hangulatom.

Én egyébként mindig megtervezem előre egy hétre a kajám, csak mostanában untam ebbe bele. Így viszont nehéz rögtönözni, a speckó összetevők miatt.

Heniiii írta...

Rita drága, van ez így olykor mindenkinél, de legalább "kitört" belőled, utána mindig jobb! Nálam az unokahugim születése után volt ilyen hangulatom egy darabig, akkora szeretetcsomag lett a lelkemnek, ráadásul akkor még Sz. sem volt az életemben. Szerintem Rád is a kis keresztlányod lehet ekkora hatással, ahogy már írtad is :) Sok puszi, ölelés!!!