2014. szeptember 15., hétfő

Szerinte: IGEN


Ma voltam a diplomamentős felvételin. Az írásbeli bazi nehéz volt. Egy srác mellettem a teszt leadásakor azt mondta, hogy ő rengeteget tanult rá, és napi szinten használja, és szerinte ez felsőfok volt :DDD Ami persze nyilván nem igaz, de azért az tény, hogy ez nem is alapfok volt, az tuti. Egy ott dolgozó csaj is megerősítette ezt. No, mindenesetre egy nálam gyengébb emberke tuti van, mert neki 39%-os, nekem pedig 55%-os lett a teszt. 
Miután ezt leadtuk és kijavították, mehettünk a szóbelire. Egy vizsgáztató volt, akivel elbeszélgettünk minden féléről. Egész jól ment, azt mondta, hogy a szóbelim sokkal jobban sikerült, mint az írásbelim, és szerinte lesz helyem a csapatban :) Persze semmi sem biztos. 28 emberből 14 jut be, és lehet, hogy lesz 14 profi angolos ma. Szerda körül kiderül :) Elég izgi.

Mára természetesen jól betojtam, és ma már azt gondolom, hogy nem jutok be :( Legyen már holnap (szerda)

6 megjegyzés:

Heniiii írta...

Szurkolok, bejussál!!! Sikerülni fog :)

Rita írta...

Köszi :) Egyébként úgy viselkedem, mintha sikerülne...pl többször eljátszottam már, hogy megkapom a pozitív hírt :D

NMartina írta...

Hiperügyi vagy!!!!!!

Rita írta...

Legalábbis mindent megtettem a sikerért. Aztán lehet, hogy koppanok egyet...de NEM, nem koppanok!

Pocilakóra várva írta...

Nem, nem koppansz, mert egyszerűen, nem lehet!

Pinkman írta...

Szurkolok, nagyon!:)