2014. szeptember 2., kedd

Endo dokinál


Nem is tudom hol kezdjem...valószínű össze-vissza kalandozok majd. Szóval ma endódokihoz mentem. Megnézegette a hormon értékeimet, amikre én azt hittem, hogy hú de faszák, de persze szerinte nem is annyira. Egyáltalán nem emelkedik megfelelően a progi, és feljebb is mehetne. Azt mondta, hogy vagy a peteérésnél, vagy a sárgatestnél vannak gondok. Beszéltünk, hogy majd a fagyibabás beültinél mi legyen. Azt mondta, hogy ilyen hormonértékekkel, a támogatás nélküli beülti kevés eséllyel sikerülne, úgyhogy mindenképp kérjem, hogy legyen valami stimu. Hát mondom, ok, de hogy jön az ki, hogy én majd ott leállok, azt osztom az észt, hogy hogyan stimuláljanak? Elmondtam neki, hogy az intézetben a fagyis beültetésre való felkészítés abból áll, hogy egyrészt leállítják a hormon működést, majd kapok lóadag ösztrogént és progeszteront, azt jónapot. No, ezt a doki egyáltalán nem értette. Azt mondta, hogy ezt nem is érti, ennek mi értelme!? Nekem ez így most nem válna be, és különben is. Most végre működésnek indulok, én sem akarom, hogy össze vissza leállítsanak.

Megbeszéltünk tehát egy lehetőséget, egy kis próbát. Úgyis csak jövőre megyünk lombikra, belefér a próbálkozás. Az lesz, hogy most szeptemberben megtámogatjuk picit a peteérést egy kis clostival. Majd a pé utáni 5-7-9. napon vérvétel. Uh most nem lesz, mert elfelejtettem beutalót kérni, és nincs kedvem fizetni érte...vagy menni kéne? 
A következő próbálkozós hónap a november lesz, mert sajna közbe jön az október 23, és nekem természetesen pont akkor kellene vv-re mennem. Szóval novemberben újra closti a ciklus 5. napjától a 9-ig, majd a pé utáni 3-5-7-9. napjain szúrnom kell egy kis Pregnylt (úúúú, itt lehet csinálok majd egy tesztet :D). Ezek mellett is lesznek vérvételek persze, és itt egy uh-ra el kell mennem mindenképp. Majd az eredményekkel újra vissza hozzá. Ha ezek közül valamelyik abszolut beválik, akkor ő ír majd egy javaslatot a lombik dokiknak, hogy ezzel a protokollal menjen a beültetés.

A tükrözésen nagyon gondolkozom. Azt hiszem bejelentkezem a dokihoz, mert eleve csak decemberben mennék, addig meg kiderül úgyis, hogy ezek a kezelések javítanak-e a nyhártya vastagságán. Ha igen, akkor max. lemondom a tükrözést.

Egyébként ma leesett a hőm, valamicske jele van is, hogy talán megjön, de az is eszembe jutott, hogy lehet, hogy ennyi volt...akkor viszont az elmúlt hónapokban vastagabbnak kellett lennie a nyh-nak. De persze meglátom még, mi sül ki belőle. Hát ennyi :)

Ja, mondtam én, hogy elfelejtek valamit. A pajzsmirigyes értékeim rendben vannak, úgyhogy ott marad minden a régiben. Két dolog itt még aggasztja ugyan (libidó nem javult, mellérzékenység), de nem próbálkozunk tovább, mert az értékeim meg jók. Érdekes, hogy most is egyértelműen állította, hogy a peteérés utáni mellfeszülés/fájdalom a pajzsmirigy problémája....furi, de biztos tudja miről beszél. Egyébként már vagy 11 napja fájnak, pár napja szinte elviselhetetlenül. Nem tudom mi lehet ez.


4 megjegyzés:

FElla írta...

Jó tervnek tűnik amit a doki javasolt. Kár hogy a klinikákon eleve nem dolgoznak együtt endo dokikkal.
Érdekes sose hallottam még ilyen hogy a mellfeszülés pajzsmirigy problémára utal. Nem mondott bővebbet?

Rita írta...

Hát igen. Én azt is nehezményeztem tavaly, hogy én voltam a postás közöttük és a sövényt műtő doki között, pedig ismerték egymást. És az endo dokimmal sem egyeztettek sosem.
Azért kértem meg most ezt az endo dokit, hogy írja majd le az ajánlásait.
A mellről nem mondott többet, én meg nem kérdeztem :/

Pinkman írta...

Még az egy dolog, hogy nem dolgozik együtt nőgyógyász és az endo doki, de általában egyet se értenek...:) én ettől dobok mindig hátast, hogy akkor döntsem el én, hogy kire hallgatok:)(Mondjuk már azért kezdem megszokni.)Mindenesetre ez a ciklusfigyelő menetrend elég alaposnak hangzik.

Rita írta...

Ja, igen. Ez a halálom, hogy nekem kell dönteni. Alapból nehezen döntök, nemhogy még orvosi kérdésekben.