2014. szeptember 11., csütörtök

Helyzetkép


Teljesen használhatatlan vagyok most. Hétfőn kezdek az új helyen, közben itt a régiben is ezer a munka, be kell segítenem, de már nem tudok ide koncentrálni. Ma megyek az új angol tanárhoz is, majd hétfőn diplomamentős felvételire. Iszonyú ideges vagyok és kialvatlan. Tegnap (azaz ma) pl. éjjel kettőig kutyát mentettünk G-vel. (találtunk egy fehér, spicc kutyust, aki mint utóbb kiderült, állandóan elkóborol. De van gazdija...csak világot akar látni. Mármint a spiccike).

Ez a tükrözéses dolog is teljesen kiszívta az erőmet. Egyszerűen nem tudom azt mondani, hogy vége, befejeztem.  Megyek tovább, de lehet, hogy tök feleslegesen...bizonytalan vagyok nagyon.

Pár hete rosszat álmodtam. Meghaltam. És holott én mindig azt hittem, hogy a haláltól nem kell félni, most mégis félek, és azóta állandóan ez jár az eszemben. 

Remélem holnap kisüt a nap. (A fejemben, mert amúgy ezt az időt én szeretem, azzal nincs baj.)


5 megjegyzés:

FElla írta...

Stresszes vagy azért álmodtál ilyen hülyeséget. Jó lesz az új munka fel fog rázni. Csak próbáld meg magad kipihenni a hétvégén mégiscsak ne fáradtan kezdj.
Drukkolok az angol teszthez is!!!

Pinkman írta...

Biztosan jót tesz a munka, jókor jött, eltereli a figyelmedet majd, és ez pont elég erőt ad, hogy tovább menj. Nem felesleges, hidd el. Fel a fejjel, Rita!

Rita írta...

Köszi a biztatást Lányok!

Heniiii írta...

Igencsak izgalom lehet a háttérben, akkor szoktam én is komplett baromságokat álmodni. Ne aggódj, nincs veled semmi gond, csak picit sok a stressz most körülötted. Remélem, ma éjjel jót pihensz!

Poppy Field írta...

Engem napokon belül megműtenek , immár 4x életemben ( nem minden műtét babagyártás céljából ) , de ha ezen múlik akkor még 10 műtétet is bevállalnék, hogy anya lehessek ,hajrá !