2014. szeptember 23., kedd

Most jó :)



Most jó nekem :) A munka szuper, a munkatársak is. Sok a tanulni való, előadások, vizsgák várnak rám. Bár gépem még nincs, de sokat tanulok már most is.

Az angol is elkezdődött. 3 dologtól féltem eddigi: 1. nem lesz jó a tanár, 2. sokan leszünk 14-en, és nem lesz idő majd egy-egy emberre, 3. lesznek nálam sokkal jobbak, és lemaradok. Ehhez képest kellemesen csalódtam, mert 1. a tanár szuper jó, 2. 8-an kerültünk be, nem 14-en :), 3. kb. egy szinten van mindenki. Úgyhogy ennél többet nem is kívánhatnék, most minden tökéletes :) Igaz fáradt vagyok, de nem baj, ez most jól esik.

Ami most elég nyögvenyelős, az a ciklusom. Furi, asszem a closti bekavart, mert eddig azért a 20. nap környékén mindig (az utóbbi fél évben) volt ovum....most meg?!


Bár lehet, hogy ma volt. Mondjuk az furi, hogy amikor creamy volt a cervical fluid, akkor igazából eggwhite is volt, és azt is hittem, hogy peteérés lesz, aztán meg így lement a hőm. 
No, sebaj, lesz majd jobb is :)

2 megjegyzés:

Heniiii írta...

Örülök, hogy jó a munka, jó az angol! meglátod, lesz még jobb is! lehet, a kezdeti izgalom kicsit bekavart, de majd rendeződik szerintem, ha már mindennapivá válik az új rutin az életedben :)

Pocilakóra várva írta...

Örülök, hogy jól érzed Magad!