2014. szeptember 17., szerda

Ma és holnap


Rohanok, csak pár mondat:

Ma megkaptam email-en az OFA-tól is a hírt, hogy bejutottam.
A nyelvsulival aláírtuk a szerződést.
Délután éppen a régi nyelvsulimban egyeztettem (szeretnék oda is járni pár napot a héten...ne kérdezzétek, hogyan fogom bírni), amikor 16:30-kor csöngött a telóm. Hívtak az új munkahelyről. Holnaptól dolgozom :)

Úgyhogy most kivagyok, készülődöm ezerrel, lehet le se fekszem holnap reggelig. :))))))
Hogy lehet ez, hogy egyszerre minden sikerül?



6 megjegyzés:

FElla írta...

Hát ha egy üzlet beindul...
Azért aludj is valamennyit, sok sikert a holnapi munkanaphoz!

Heniiii írta...

Wow, szuper! Van ez így :D Sok sikert mára is!!!

Bejus70 írta...

Éppen jókor fordul ez a kerék! Gratulálok! :D
Aztán jó napod legyen ma is!

Pocilakóra várva írta...

Gratula!

Névtelen írta...

Rita, annyira örülök!!!!
Ma voltam egy helyen (majd megírom, hogy hol), és annyit gondoltam rád!
(Majd írok emailt is, már annyira sokszor megfogalmazódott bennem, hogy "mostmáraztántényleg".......
Zsófi (remélem, még emlékszel rám:))

Rita írta...

De kedvesek vagytok :)
Zsófi, persze, hogy emlékszem! Várom a leveled ;)