2014. szeptember 28., vasárnap

Goodbye September


Nem lesz időm írni hét közben, úgyhogy most búcsúzom ettől a hónaptól.
Hova rohan az idő? Vagy csak túl sok mindent történt velem, azért érzem így. :) Amiket hónap elején kívántam, tulajdonképpen egy kivételével mind-mind teljesült. A csoda, az nem jött, de sebaj, majd legközelebb. Egyébként azt meséltem, hogy egy kismama helyére kerültem az új munkahelyen? Remélem ez jó ómen lesz :)


Szóval goodbye September. Kaptam tőled sok minden jót, új munkát, angol tanfolyamot. Ezekkel viszont nálam egyelőre együtt jár, hogy nem tornázom, és nem diétázom....vagy is egész nap igen (én főzőm az ebédem), amikor viszont este 9-kor haza esem, jön a zabálás...4 Cserpes trudi-ig meg sem állok :D Tudom, tudom. Minek vesszük tízesével a trudikat?! Magam sem értem....:)

Jól kezdődött, jó volt a közepe, és jól is zárul ez a hónap, hiszen holnap ünnepeljük a 7. házassági évfordulónkat :) L O V

Megírtam már a Hello October-t is...már csak posztolnom kell :)


8 megjegyzés:

Heniiii írta...

Boldog évfordulót Nektek is! (nekünk az 5. esik erre a napra:)

Ó, én is ettem a héten oly egészségtelenül, munka mellett nem mindig lehet ám betartani a Ch-szabályokat...

Szép októbert is kívánok Neked Rita, puszi!

kretty írta...

Boldog évfordulót, kívánom, hogy ne érjen véget ez e szerencse szériád!!! :)))

Pocilakóra várva írta...

Kívánom, hogy az október és az elkövetkezendő hónapok is legyenek ilyen jók!

Pinkman írta...

Micsoda sok szeptemberi esküvő!:) Mi is szeptemberiek vagyunk:) Sok boldogságot Nektek! És hasonlóan izgalmas októbert!

Csigusz írta...

Boldog Evfordulot Nektek!!!

A kaja miatt orulok, hogy itthonrol dolgozom, ez teny. Legalabb otthon van lehetoseg kajat rendelni, mondjuk az penz...
Latszik is, hogy el vagyunk foglalva, nem csetelunk napkozben, meg mar hetek ota. Bar nem voltam a helyemen az is igaz.

Rita írta...

De kedvesek vagytok lányok :)
Heni, nektek is boldog évfordulót!

Csigusz, hiányollak is ;)

FElla írta...

Hát nekünk is szeptemberben volt az esküvőnk. Ez tök vicces!
Jól bejött ez a Szeptember neked, úgy örülök hogy ennyi minden sikerült.
Cserpes Trudi...hmmm. de jó hogy nem vagyok most otthon...
Kiváncsian várom az októberedet!

Rita írta...

:) De jó. És Csiguszék is szeptemberiek, úgyhogy tényleg szinte mindenki.