2013. december 9., hétfő

telefonálgattam



A mai napon egyész sok mindent intéztem, 3 helyre is telefonáltam:

1. Sokadik hívásra ugyan, de felvették Győrben. Nagyon kedves volt a hölgy, de sajnos nem tudott januárra időpontot adni még. Hívom pénteken. Vagy inkább szerdán...úgysem emlékeznek, hogy én hívogatom őket :D Ja, egyébként azt mondta, hogy a jövő héten hívjam.

2. Felhívtam a pesti Kaálit is, megkérdeztem a fagyasztott embrió szállítást, beültetést. Nagyon kedvesek voltak, várnak is minket szeretettel, de fagyasztott embrió áthozatal NINCS sajnos. Amit persze megértek.

3. És végül felhívtam a Forgács intézetet. Elmondtam, hogy negatív a teszt. Kérdeztem a további lehetőségeket. Kértem, hogy valamit találjunk már ki! Azt mondta a doki, hogy lehet, hogy a sövény műtét után olyan heges lett a méhüreg, hogy ezért nem tud nyh képződni. Baszki. Júliusban voltam ellenőrző tükrözésen, akkor erről nem volt szó. Mondjuk a sövény műtétet végző doki végezte, szóval lehet, hogy kamuzott? :'( 

Nem tudom mi tévő legyek. Újabb tükrözés kell, de hol? Várjam meg Győrt, és ott? Vagy csináltassam meg itt Pesten és már az eredménnyel mennyek Győrbe? Ha lesújtó lesz az eredmény, akkor már nem is kell Győrbe menni?! :(

Más: Ma elküldöm két helyre is az önéletrajzomat....meglátjuk.

G. felhívott a munkahelyről. Azt mondta, hogy látott egy  nagyon szép szivárványt és én jutottam az eszébe :) Úgy szeretem!

16 megjegyzés:

kretty írta...

Szerintem ne csinàltass új tükrözést Győr előtt. Én hiába csináltattam este UH-t a kisbabáról, a Kedvencdokker másnap reggel berendelt, mert azt mondta, hogy ő másnak nem hisz, csak annak, amit ő lát

kretty írta...

Ja, és elképzelhető, hogy a műtő orvos kamuzik, én voltam bent olyan műtéten, ahol az UH-n egy bazi nagy szív melletti cisztát írtak le, beteg elaltat, felvág, bordaterpesz, nekem majd kigúvad a szemem, de semmi nem volt ott!!!! Benézte az uhs orvos. Persze, a beteg, mikor felkelt, az operáló orvos nagy vigyorral közölte, hogy a műtét sikeres volt, a cisztát kivették... :D

Rita írta...

Én arra hajlok most, hogy Győrben mindent. De azért alszom még rá 1-2-t. :)

Bazi rendesek ezek a dokik, nem mondom.

Popi írta...

Szerintem is, ha kell megint méhüreg vizsgálat, akkor az legyen Győrben!

Rita írta...

:) Popi, a te válaszodra vártam :) És kell ott érte fizetni? Ez most fontos szempont nekem:(

mrsg írta...

Ritus szerintem is most mar Gyorben legyen minden ;) Engem most az gondolkoztatott el hogy otthon miert nekte kell kinyomozni hogy mi/hol/mikor jobb? Nekem itt tavaly januarban a dokim siman megmondta hogy nem tud mit tenni, Oxford a kovetkezo lepes, jobb a felszereltseg es az orvosok is. Es egyaltalan nem szegyellte magat emiatt, nem probalta leplezni hogy itt ugyan o mar nem sokat tehet hanem egyszeruen eliranyitott mashova. Basszus otthon is kell hogy tudjak nem mindegyik intezet egyforma, miert nem segitik egymast az orvosok es nem utolsosorban a pacienseket? Hm ez egy kicsit hosszu lett, meg nem idevago de egy ideje mar torom ezen a fejem :D Ritus még az jutott eszembe hogy ahova jartal a Gyusziek-hoz (remelem jol emlekszem) ok nem tudnak segiteni a nyh vastagitasban? oleles

Rita írta...

Itt mindenki csak saját magát favorizálja és védi. Nagyìvben lesz@rják a pácienseket. Tisztelet a kivételnek persze.
Gyusziék? Nem hiszem Marcsi. Ha tudtak volna segìteni, az már kiderült volna.

mrsg írta...

Mondjuk azert itt sem tokeletes a dolog, mert itt meg csak oda lehet menni ahova kuldenek.... de eddigi tapasztalat szerint a legjobb helyen vagyunk-attol fuggetlenul hogy nem tudtak nekunk gyereket csinalni ;)

Névtelen írta...

A bp-i kaáliban ha a biológusokkal beszélsz és nem a recivel, akkor VAN intézetek közötti fagyasztott embriók/minták átszállítását kérvényező nyomtatványuk! Engem ezügyben 2× hajtott el a "sztárdokker" a biológusokra hivatkozva, hogy ilyen náluk nincs, aztán közvetlenül a biológusokkal beszélve kiderült, hogy mégiscsak lehetséges... én legalábbis 1 hónapja intéztettem az átszállítást, igaz, nekem Győrből, tehát kaálin belül költöztek. De a biológusok nagyon kedvesek és segítőkészek, még egy telefont megérhet.

NK és citokinvizsgálatot csináltatni viszont csak teljesen műhormonmentes állapotban érdemes.

Rita írta...

Elvileg biológussal beszéltem :S
A recepciós kapcsolt át...

Hogy hogy Győrből kellett átszállítani? Miért nem maradtatok ott? Mennyi volt a szállítás? Valószínű egyébként a Kaáliból Kaáliba miatt engedhették a szállítást.

Névtelen írta...

Szia,
Én úgy tudom, hogy van méhüregi 3D vizsgálat ez van a SoteII ingyenesen vagy a Bolgárkertész utcában fizetősen.Ha nem tudsz várni Győrre én ezt csináltatnám meg, hogy teljesen biztos legyek, hogy nincsenek hegek. Nem tudom, hogy miért nem ezt ajánlják a Forgácsba.

Rita írta...

A sote II. (vagy I-en?) ajánlottak egy dokit a Forgácsban: Dr. Szabó Istvánt.
Viszont, abba van igazság, hogy annak kellene megnéznie, aki beültet.

Van még egy doki, ő nagyon szimpi: Dr. Littner Balázs.

Névtelen írta...

Osszevissza beszelnek.. attol fugg kivel beszel az ember.. remek.. A nyomtatvany kifejezetten ugy szolt h mas intezetbol szarmazo minta atszallitasara nem is kaalin belul!
Tokingyen athoztak oket ez kellemes meglepetes is volt.

Gyor nekem baromi nagy csalodas es kva nagy stressz volt: a megbeszelesen fut-fat igert Korosi aztan vegul semmivel nem csinaltak tobbet mint bp.en. Ja de mnyh biopszia volt 3x aminek tok nega lett az eredmenye de legalabb nagyon fajt es a nagy kontroll kozepette ugy tulstimulaltak h elajultam. Szteroidot hiaba kertem nem adott ezert nezek itt nagyokat h tulszteroidozas Gyorben?! pedig aztan kiderult h arrafele lesz a gebasz nem az embriominosegben amit Korosi kinjaban mondott.

Mivel nekem nincs protekciom Gyorbe ezert tokom tele lett h honapok ota naponta telefonalunk ferjem es en is es nem tudnak egy konziidopontot adnia a FETre. Ezert inkabb visszajottem bp.re mert idokozben itt is lett vitrifikacio igy mar semmivel nem tudott tobbet nyujtani nekem Gyor.
De ez a tapasztalat ne vegye el a kedvedet mert tenyleg nagyon sokaknak meg bejott.

Meg az jutott eszembe h mnyh ugyben angolul guglizz. Sajna total kakukktojas problema ez :( es ilyeneknel csak a kulfoldi pacienstapasztalat hozhat megoldast. Olyan nincs ami amerikai forumokon ne merult volna mar fel es biztos tudnak ra vmi
megoldast is.

Rita írta...

Ó, az első rossz tapasztalat Győrről:( de nem baj, ezek is kellenek.

Baromi nehéz a döntés. Főleg persze a lejárkálás miatt. Problémás vagyok, szóval biztosan többször kell menni. Nem vagyok biztos abban, hogy megéri :(

Névtelen írta...

Én 3D ultrahangot ajánlottam abból meg tudják nézni, hogy milyen a méhed belülről, nem altatnak nem nagy beavatkozás. Ezt Pesten is szokták kérni. Ha pesten maradsz ez minden féleképpen kell. A SOTE II lehet megcsináltatni de most nem jut eszembe a doki neve V-vel kezdődik de holnapra kiderítem.

Rita írta...

Holnap felhívom őket, rákérdezek, hogy a hegeket mennyire lehet látni ezen a virtuális, 3D dolgon.

Köszi a dokit :)