2013. december 13., péntek

Bűnöztem



A mai vacsorám kritikán aluli volt. A minőség és a mennyiség is. Na, de olyan ramaty hangulatban vagyok mostanság, hogy ezt igazán megérdemeltem.
Ez volt az előétel: 



Miután megettem ezt az egy szelet cukormázas kuglófot és egy darabka brióst vajjal és kakaóval (ezt vízzel ám, nem tejjel...azért olyan rossz nem voltam :D), utána ettem egy fél szelet gm. kenyeremet finom pástétommal, foghagymával, zöldségekkel. Majd mivel maradt még kakaóm, ettem még egy kicsi kuglófot és brióst...szerintem felért ez a "kis" vacsora egy cukorterheléssel....vagy kettővel :D
Azért rendszert nem csinálok ebből. Bár a tükrözésig lehet, hogy nem lesz kedvem diétázgatni....

4 megjegyzés:

mrsg írta...

Ez a vacsi nekem is johet ;) de én kérek tejcsit is hozzá :D

Rita írta...

Forró tej...mondasz valamit :D

kretty írta...

Tudod mi a durvaaaa? hogy anno nagy bánatomban betúrtam egy egész tiramisut, aztán a nagy laktózérzékenységemből nem lett semmi.... A múltkor meg ettem norbis CH csökkentett zsemlét, attól meg olyan rosszul lettem, felfújódtam, mint egy lufi. :) Fene se érti... :)

Rita írta...

Ez tényleg furi. Én is izgultam, hogy nem alszom majd éjszaka, de nem lett semmi. Reggel viszont nem tudtam reggelizni, sem tízóraizni, csak ebédeltem egykor. Azután bezzeg egész nap éhes voltam :D