2013. december 20., péntek

Semmi



Az van, hogy semmi kedvem semmihez :( Voltam endokrinológusnál és nőgyógyásznál is, de még csak írni sincs kedvem róluk. És az is van, hogy amíg ültem a nőgyógynál és néztem a terhes mamákat, azon gondolkoztam, hogy mennyire messze állok én ettől. És most még azt sem tudom, hogy akarok-e közeledni...Most ezt érzem. Nincs kedvem a folytatáshoz egyáltalán. Nem érzek semmit a szívemben. De persze folytatom, mint egy gép, de nem tudom meddig. Talán még a két fagyiig. Talán már addig sem.

Na, jó szomorú bejegyzés lett ez, így karácsony előtt. Pár nap, és jövök karácsonyos képekkel, mert csináltam megint finiségeket :)

4 megjegyzés:

kretty írta...

De mit mondott a doki??? Ugye minden rendben???

Rita írta...

Endo dokitòl kaptam pajzsmirigyre gyogyòt. Szerinte endokrin baj van. 1 hònap múlva kontroll. Nőgyògyot januárban hìvom, akkor megbeszéljük a tükrözést. Jelenleg nyh kb. nincs...de hogy miből vérezgetek akkor több, mint egy hete, azt nem tudom. Ez van. Igazábòl semmi jò, vagy biztatò :'(

Heniiii írta...

Milyen gyogyót kaptál a pajzsmirigyre? A fogi gátló szóba került? Ölellek!

Rita írta...

Letroxot Heni. Egy protokoll szerint haladunk most, és havonta megnéz. Remélem valamelyik beválik. Ha nem ez, akkor nézünk még férfi hormont, majd prolaktint. Ezek elvileg rendben vannak, demegnézzük majd ezeket is, mert előfordulhat, hogy a leletek nem jelzik, de mégis ott a baj. Azért nem egyszerre, hogy tudjuk, hol a bibi. Meglátjuk. Tényleg semmi lelkesedés nincs bennem sajnos.
Nem direkt csinálom esküszöm, de persze nem kérdeztem rá a fogi gátlóra...meg még egy csomó mindenre, pedig felírtam magamnak a kérdéseket. De majd január 29-én megkérdem. Már, ha nem felejtem el megint :s