2013. december 3., kedd

Ajándék ötletek



Idén (is) megbeszéltük Anyával, hogy ne legyen ajándékozás. Mindenkinek megvan mindene a családban. Legyünk csak együtt, vacsizzunk egy jót, beszélgessünk, szeressük egymást...ennyi elég. (Én gyártom a kis kézzel készített gasztroajikat, de ennél több nem kell) Persze ezt a Húgom és Apukám megvétózták (tavaly is így jártunk). Így történt, hogy Anya kérdezte, hogy mit szeretnénk. Pár apróság eszembe jutott, úgy, mint tojásfőző. Komolyan, hát nem szuper? Megakadt a szemem ezen, amikor kapcsolgattam a tv-t. Mostanában úgyis főttojás a reggelim.

Aztán szívesen kapnék még mindenféle konyhai kiegészítőt. Pl: mérőkanalakat, vagy a paprika tv-n láttam egy szuper merőkanalat, amit az edényre lehet csiptetni (ilyet egyelőre itthon még nem találtam). Nah, ilyenjeim sincsenek még. Úúúú, és még csomó minden.

De van más ötletem is, ami lássuk be, kicsit jobb ajándék ötlet. Egy könyv. Régóta vágyom valami történelmi könyvre, ami Magyarország (vagy a világ) történelmét mutatja be. Jó lenne esténként lapozgatni, és okosodni...sokat felejtettem az érettségi óta. Pl: erre gondoltam. Esetleg ajánlanátok nekem könyveket, amik jobbak lehetnek ennél?

Nos, ezeknek én baromira örülnék, G. már talán kevésbé. De ő semminek sem örül, mert mindent kb. felesleges pénzkidobásnak tart. Mondjuk, ha kapna tőlem egy 3millás karórát, na annak úgy örülne, hogy csuda :D

Jaj, közben kiderült, hogy Hugikám valószínű nem húzza ki január elejéig, és még az idén megszületik a kis Keresztlánykám :) Ez lesz a családnak a legnagyobb ajándék azt hiszem :)

2 megjegyzés:

Heniiii írta...

hú, ebbe a mérőkanál-legyezőbe én is beleszerettem :) a tojásfőző is szuper!

Hihetetlen, hogy hamarosan megszületik a Keresztlányod! csudijó ajándék lesz :)

Rita írta...

Igen Heni, lehet, hogy már a jövő héten babázunk :)))))) úgy izgulunk :)