2013. december 1., vasárnap

MUNKA



Ide is kiírom, hátha valaki a nagyvilágban elolvassa ezt a bejegyzést, és azt mondja, hogy kellek neki :)
Szóval, munkát keresek. A végzettségemet tekintve mérnök és mérnök tanár. Amit szeretnék, az viszont nem feltétlenül ez (még válogatok is). Hát, így elég nehéz, ugye?

Tudok és szeretek dolgozni. Szeretem a kihívásokat, azt hiszem ezek visznek igazán előre. Megtanulok/betanulok bármit. Nyitott vagyok, barátságos,őszinte és nem utolsó sorban, talpraesett. De ismertek, olyan vagyok, mint itt a bejegyzéseimben....az életvidámakban! ;)

Ha valaki tud valamit, akkor gondoljon rám!
Köszönöm


3 megjegyzés:

Molnár Ilonka írta...

Drukkolok! Mondjuk a te végzettségeddel szerintem bármelyik (mindegyik) multihoz beadhatod a jelentkezésedet, hátha van bármilyen üresedés. Pl. Unilever?

Heniiii írta...

Én folyton nyitva tartom a fülem-szemem, hátha látok, hallok neked valót! Fejvadászoknál jártál? Hátha mondanak valami okosságot, merre érdemes "nyomulnod" :)

Rita írta...

Köszi Csajok:)
Ilonka, jó ötlet. Lehet összegyűjtök email címeket, aztán elküldöm mindenhova!
Heni, tudom, és hálás vagyok tényleg! A fejvadász is jó ötlet...nagyon.