2013. december 12., csütörtök

Diagnózis - UPDATE



Jó, hogy ennyi félét lehet olvasni a neten....Most diagnosztizáltam is magam. Lehet, hogy Asherman- szindrómám van?! :'( Bakker, nekem ez van?! Minden stimmel, már ami a tüneteket illeti. Ha így van, akkor erre nincs gyógymód. Akkor vége mindennek. Sürgősen el kell mennem tükrözésre.

Bejelentkeztem a nőgyógyhoz jövő hét csütörtökre. Két mondatban elmondtam, hogy mi a problem és mi lenne a feladat. Mondtam, hogy attól félek, hogy....és ő folytatta: hogy Ashermanja van... :'(



10 megjegyzés:

Rita írta...

Persze miután szétbőgtem az agyam, olvastam pozitìv történeteket is.

kretty írta...

Jajj, dehogy van neked ilyen szindrómád!!!!

Névtelen írta...

Letiltalak az internetről. ;-)
ETAMA

Heni44 írta...

Rita, remélem találsz hamar munkahelyet, mert hamarosan doktorálhatsz :-)
Nincs neked semmi ilyesfajta bajod, Te Lány Te!!!!!

Heniiii írta...

Rita, ezt az ultrahangon legutóbb nem vették volna észre? Ez ugyanaz a nőgyógyász? Én újra csak azt tudom gondolni, hogy kijött a ritmusból a méhed, ki sem próbáltatták veled a fogi gátlót még a stimu nélküli hónapokban. Ezt is említsd meg neki. Nem hiszem, hogy ez lenne neked, hány nő megy x számú műtétre, abortuszra, és megmarad a nyh építés, neked nem volt tucatnyi méhműtéted, -beavatkozásod!

NMartina írta...

Ritus nemááááár!!!! Hagy már ezt a fenébe bakker!! Nincs ilyened Tee!

Rita írta...

Arik vagytok Lányok, de tudjátok, egy műtét is elég:( Ez egy új doki. Elvileg ő fog tükrözni. Aki a sövénnyel műtött, hozzá nem megyek vissza, hiszen biztosan nem vallaná be, ha elb@szta.

NMartina írta...

És miből tudják megállapítani ezt 100%-ra, vagy milyen vizsgálattal?

NMartina írta...

Mármint a tükrözéssel? Ha igen akkor ezt eddig nem vehették észre?

Rita írta...

Igen Martina, tükrözéssel. Ezt kérdezem én is, h ezalatt a 4-5 hònap alatt, miért nem jutott ez a lehetőség az eszükbe? Miért nekem kell rátalálnom a neten?????? Miért engedték a lombikot?????
Persze az is lehet, h csak előre pánikolok :(