2015. július 6., hétfő

Most akkor cukros?


 
Voltam cukor terhelésen. Azt mondta csütörtökön a doki, hogy nem aggódna, ha nem híztam volna ennyit (4-5 kg) indokolatlanul, szóval legyen terhelés.
 
Nos, az eredmények (egyelőre csak az én  vércukor mérőmmel):
0' 5,4 (3 napja 4,29 volt az ellenőrző cukor mérésen)
60' 7,7 (itt már tudtam, hogy ez bizony nem lesz tökéletes eredmény)
90' 6,7 (gondoltam még van esély...)
 
aztán 120 percnél azt hittem, hogy lefordulok a székről:
120' 7,9, majd újra mértem, mert biztosan szar a mérő, szóval kb. 10 mp-el a 7,9 után méretem egy 8,5-öt! Ezmiez?????? 90 percnél lemegy, aztán megy fel? És mi ez a gyors növekedés két órával a cukros lötty megivása után?
Mikor visszaértem az irodába, azaz 180 percnél ment le 5,7-re. Elég elkeserítő.
 
És, hogy tetézzem a mai nap "remek" eredményeit, elmentem ultrahangra is. Az hagyján, hogy először azt mondta a szonográfus, hogy nem volt pé. Mire mondtam, hogy hát ez érdekes, mert tünet volt/van, és a hőm is felment. Ekkor megnézte a hasüreget, amiben volt folyadék, ezért visszanézett a bal petefészekre, ahol aztán mégis látta, hogy volt pé. De nem volt egyértelmű, az már biztos. A lényeg pedig, hogy a pé után kb. 7 nappal a nyh kemény 4 mm vastag....4 mm.
 
Ha egyszer mégis lesz gyerekünk, akkor azt hiszem írok a tv-nek, rádiónak, mert az igazán nagy csoda lesz. De egyre kevésbé hiszek benne. El kellene engednem már végre.



5 megjegyzés:

andi565 írta...

Ne aggódj a cukrod miatt, mert eddig mindenki azt mondta, h a kézi mérő mindig mást mutat mint a vérvétel. Egyébként határeset a 120 perecesed. Mikor lesz hivatalos eredmény?
A lombikkal tudják a méhnyálkahártyát is vastagítani, szóval ne gondolj ilyenekre! Csodák igenis vannak, én sem gondoltan volna, h 25nMolos progival teherbe fogok esni, mindenhol 30 felettit írnak. Persze az más kérdés, h megmarad-e e baba...És augusztusban igenis BABÁS LESZEL!!!!!

Rita írta...

:) Köszönöm Andi! Eredmény kb. 1 hét múlva. Azután, ha tényleg rossz lesz az eredmény (valamenniyt tuti felül mér a mérő, de ennyit sajnos nem csal), akkor 15-én megyek a dokihoz vissza, és biztos gyógyszer lesz a vége. Ezért nem tudom, hogy az augusztus áll-e még.

Pinkman írta...

Sajnálom Rita, mert tudom jol, hogy milyen idegesítő, sajnos nekem mindig szar, 4 eve, hiába a sok dieta Es sport, met, nekem sosem volt jo cukorterhelesem. Tudom nem nyugtatlak meg ezzel, mert nem tudok en sem gyereket felmutatni, de mindig arra gondolok, hogy sok IR-es kismama van, uh csak lesz nekünk is:)
De igaza van Andinak, nincs minden veszve, az otthoni mero mindig rosszabbat mer. Kivanom, hogy lepődj meg 1 het múlva, hogy na, ez nem is olyan rossz :)

Heniiii írta...

Ritám, nekem ujjbegyből 4,5 volt legutóbb, a vénás mégis 3,8 lett ugyanabban az éhomi állapotban, ugyanabban a percben mérve. Tuti, hogy kevesebb lesz a vénás eredményed mindegyike! Inzulint is néztek, ugye? Kíváncsi vagyok, mi lesz az eredménye!

A méh nyh: tudod, nekem magától semmi, fog.gátlóra sem sok, stimura sem volt ígéretes. Lombikra stimulálni fognak, hogy időzített lehessen, ugye?

Névtelen írta...

Nem lehet elhalasztani a lombikot? Lehet, hogy most nem vagy jó passzban hozzá... de valamivel később mégis javulnak az eredmények? Szorítok, hogy ennyi fáradozásnak igenis meglegyen az eredménye!