2015. július 15., szerda

Dilemma



Tegnap felhívtam a Kaálit Győrben. Persze időpontot azt nem kaptam, talán majd július végén, viszont most mondta a nővérke, hogy ezek a kiadott időpontok szeptemberi időpontok lesznek.
Na, és akkor most jó kérdés, hogy ebben a hónapban próbálkozzak-e tovább az időpont hajkurászással, vagy inkább majd csak a jövő hónaptól, ugyanis eldöntöttük, augusztusban megyünk egy fagyi beültetésre a Forgácsba. Elvileg (ha megint 30 napos körüli lesz a ciklusom, és ha minden szépen alakul) a hónap elején tudunk kezdeni, és augusztus vége felé várható a beültetés. Szóval, ha a Kaáliban mondjuk szeptember végére kapnánk időpontot, akkor ez még akár bele is férhet, mert ha nem sikerülne a fagyibeültetés, az szeptember közepére kiderül. Viszont nem tudom, hogyan működik ott az időpont osztás. Felajánlanak egyet, aztán jónapot? Vagy megkérdezhetem, hogy nincs-e szeptember végi időpont? Vagy nyugodjak le, és inkább kérjek akkor, amikor már tutira eldőlt, hogy sikeres volt-e a fagyi, vagy sem. Lehet ez lenne a célravezető....még akkor is, ha a Kaáliban úgyis eltelik 2-3 hónap, mire kezdhetünk. Gondolom minden vizsgálatot meg kell csináltatni megint.
 
Egyébként azt biztosan fogom jelezni a Forgácsban, hogy ez lesz ott az uccsó beültink. Kérem majd őket, hogy próbáljunk meg mindent a siker érdekében. Pl: rákérdezek a Viagrára, mint nyálkahártya növelő alternatíva. Vagy az Embryo glue-ra. Vagy más egyéb dologra, mittudomén, biztosan nem én vagyok az egyetlen ezen a földön, akinek ilyen problémái vannak, és gondolom tanulnak is valamit azokon az orvos konferenciákon.
 
Szúrom majd még a Fraxiparint, és....azt hiszem más nem lesz. Ami plusz lesz az előző 4 beültetéshez képest, hogy nem szedem majd a Meforált, viszont szedek Letroxot és T3 gyógyszert.
 
Ez a ciklusom egyébként nem volt valami szuper. Eleve ugye a nyh 4 mm volt, a vérzés pedig ehhez mérten, még annál is kevesebb, mit szokott, szóval az azért sejthető, hogy amikor több a vérzés, talán a nyh is vastagabb. Remélem tudnak építeni rajta kicsit. :)
 
 

6 megjegyzés:

andi565 írta...

Örülök, h mentek egy fagyis beültire augusztusban! Tiszta szívemből kívánom, hogy sikerüljön! Én bármilyen Kaális időpontot elfogadnék, amit kapok, legfeljebb lefújnám, ha úgy alakulna...

Rita írta...

Igen, közben olvastam egy fórumon, hogy 5 mp alatt elfogynak az időpontok, szóval lehet, hogy nem is sikerülne ez a hónap.Úgyhogy azért próbálkozom :)

isola írta...

Kerj mindenkep idopontot. Ha a Forgacsban sikerul akkor lemondod. Anno nekem is volt a gyori kaaliba julius v agusztus elejere idopontom. Ez engem tokre menyugtatott....
Es lam lam az itten egyszeru minfenfele extra kezeles nelkuli lombik sikerult. ..
Azota mar van egy 16 honapos csodalatos kislanyom!
Szoritok! Erot de Legfokep kitartast kivanok!
Sikeruni fog, mert nem adod fel!

Rita írta...

Köszönöm Isola :) próbálok én is arra koncentrálni, h itt is sikerülhet.

Csigusz írta...

Szerintem is kerd azt az idopontot. Ha meg pont nem derul ki a konziig akkor is el lehet menni, eloszor ugyis csak pofacizit meg eddigi sztori meselese lesz. :)
Halmozd az elvezeteket!

Rita írta...

Az a baj, hogy elvileg lesz uh is. :P