2015. július 9., csütörtök

Nem jó, de mégse 8,5



Elkészültek az eredmények. Nem szuper, de legalább az éhgyomri értékeim tűrhetőek. Írtam dokinak emailt, jó lenne, ha hétfőig válaszolna, mert ha mennem kell, akkor 15-én tudnék is. De azért jó lenne, ha engedné, hogy szigorúbban diétázzak és mozogjak. Nem akarok gyógyszeeeeert.

Azt mondtam, hogy a doki mondta, hogy igen különleges vagyok? :D Azt mondta, hogy nem volt még olyan páciense, akinél ennyire befolyásoló a sport milyensége és intenzitása a ciklusaira. Hát, pedig nálam de. Májusban hajtottam, nem is volt, csak 40 napos ciklusom, meg jöttek fel a kilók. Ezt a hónapot csak lájtosan nyomtam, itthoni torna, séta stb...szerintem holnap megjön, a 29. napon.


Cukor:
0'       4,64 nmol/L      ref: 4,00-6,40
120'    6,86 nmol/L     
Inuzlin:
0'        4,00 mIU/l      ref: 2,00-29,10 
120'     33,70 mIU/l

A győri Kaáliban persze még mindig nem osztanak időpontot. Kellene egy kis protekció. Rajta vagyok az ügyön, de ha valaki tud, szóljon ;)




7 megjegyzés:

andi565 írta...

Szerintem ezek teljesen jó értékek!

Csigusz írta...

Nem rossz ez egyaltalan. A cukor nem zuhan le tehat akkor a 60 perces inzu sem veszes. Na majd irj ha megjott.

andi565 írta...

Csigusz, kérlek segíts nekem! Rita írta, h neked valamilyen külföldi doki azt mondta, a progeszteron szuri nem mutatható ki a vérből. Hogy is van ez pontosan? Nagyon aggódom, mert ma vagyok 5 hetes terhes, a HCG-m gyönyörűen duplázódik, de a progim csak 54 nmol/L volt tegnap, hétfőn meg 55. Prolutex injekciót szúrok, napi 3x kenem magam progi krémmel, de nagyon gondolkodom még 3X1 Utrogestánon kúpon is. Szerinted is alacsony ez a progi szint? Voltam nézetni a 21. napon is, akkor 25 nmol volt, biztos voltam benne, h nem fogok teherbe esni. Előre is köszönöm.

Heniiii írta...

Rita, ezek az értékek nekem nagyon szépnek tűnnek!

Pinkman írta...

Nagyon szép Rita, nagyon örülök, szerintem sem rossz ez.

Csigusz írta...

Andi, nekem ezt arra mondta, hogyha nem jon letre terhesseg akkor nem latszik az utro. a Prolutexre meg nincs adat errol. En elkezdenem az utrot just in case alapon. Fura mert ha megnezel egy ref erteket az elso trimeszterre akkor a legalacsonyabb progi szint annyi amennyire egy nogyogyasz azt mondja hogy gyenge ovu volt. Nem nagyon ertem ezt. Lehet hogy elso trimesztert ugy gondolja, hogy hat ovu utan 5 nappal csak 12 a progi mondjuk de meg nem is biztos a terhesseg de vegulis elmeletileg az elso trimeszterben van az ember, amig meg nem jon. Na ez szep loika volt. Mindegy. Szerintem kezdd el az utrot, doki nem mondott semmit?

andi565 írta...

Koszi, Csigusz! A meddosegis dokim szabin van, a sima nogyogyaszomat nem kerdeztem, az endo dokim nem mondott ra semmit. Ma elkezdem a potlast, vegul a Crinone mellett dontottem, mert abban nincs szoja. Orok halam a valaszert!